Περίληψη:Τα τρία κράτη της Βαλτικής, Λετονία, Εσθονία και Λιθουανία, προσπαθούν να
διαμορφώσουν τη Βαλτική τουριστική ταυτότητα με σκοπό την προσέλκυση
τουριστών. Η επικοινωνιακή πολιτική για την προβολή της Βαλτικής ως τουριστικού
προορισμού πραγματοποιείται μέσα από τρία επίπεδα συνεργασίας των κρατών
της. Αυτά είναι το εθνικό επίπεδο, όπου συνεργάζονται ο δημόσιος και ο ιδιωτικός
τομέας κάθε κράτους για τη διαμόρφωση της εθνικής τουριστικής ταυτότητας, το
διακρατικό επίπεδο, όπου μέσα από τη συνεργασία των κρατών διαμορφώνεται και
προβάλλεται η Βαλτική ταυτότητα και το ενωσιακό επίπεδο, όπου τα κράτη της
Βαλτικής ως ενιαίος τουριστικός προορισμός αξιοποιούν την ένταξή τους στην
Ευρωπαϊκή Ένωση.
Abstract:The three states of the Baltic Region –Latvia, Lithuania and Estonia- seek to shape
the Baltic tourism identity in order to attract more tourists. The communication
policy for the promotion of the Baltic Sea Region as a tourism destination is
implemented through three levels of cooperation among the related states: At the
national level, the public and the private sector of each state cooperate with a view
of shaping the national tourism brand; at the international level, through the
cooperation among states the Baltic brand is shaped and promoted; finally, at the
Union level, the Baltic states are promoted as a single tourism destination, jointly
capitalizing on their integration into the EU.