Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Δελημάρης, Ιωάννης Α. el
dc.date.accessioned 2015-02-11T20:44:58Z
dc.date.available 2015-02-11T20:44:58Z
dc.date.issued 2015-02-11
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/6060
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://e-jst.teiath.gr/ en
dc.subject Acid-base chemistry
dc.subject Human biology
dc.subject Nutrition education
dc.subject Χημεία οξέος-βάσεως
dc.subject Ανθρώπινη βιολογία
dc.subject Διατροφική εκπαίδευση
dc.title Determination of the acidity of nutritional supplements in the secondary school science-laboratory en
heal.type journalArticle
heal.secondaryTitle an interdisciplinary experimental approach for effective classroom discussions en
heal.classification Science
heal.classification Biology
heal.classification Education
heal.classification Επιστήμες
heal.classification Βιολογία
heal.classification Εκπαίδευση
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/descriptor/15685-2
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/descriptor/15633-0
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989
heal.classificationURI **N/A**-Επιστήμες
heal.classificationURI **N/A**-Βιολογία
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh89004434
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85062843
heal.keywordURI http://skos.um.es/unescothes/C02781
heal.language en
heal.access free
heal.publicationDate 2013
heal.bibliographicCitation Delimaris, I.A. (2013). Determination of the acidity of nutritional supplements in the secondary school science-laboratory: an interdisciplinary experimental approach for effective classroom discussions. "e-Journal of Science & Technology". [Online] 8(3): 1-5. Available from: http://e-jst.teiath.gr/ en
heal.abstract In this paper we propose a very simple laboratory exercise for measuring the acidity of aqueous solutions of nutritional supplements in the secondary school sciencelaboratory, which can give rise to interdisciplinary discussions in classroom for removing students’ misconceptions related to nutritional supplements. en
heal.publisher Νερατζής, Ηλίας el
heal.publisher Σιανούδης, Ιωάννης el
heal.journalName e-Journal of Science & Technology en
heal.journalName e-Περιοδικό Επιστήμης & Τεχνολογίας el
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες