Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καλοκαιρινού, Αθηνά el
dc.contributor.author Ιωαννίδη, Βασιλική el
dc.date.accessioned 2015-02-13T16:50:08Z
dc.date.issued 2015-02-13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/6158
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source www.hjn.gr el
dc.subject Ηealth education
dc.subject public health
dc.subject Αγωγή υγείας
dc.subject Δημόσια υγεία
dc.subject Εκπαίδευση εκπαιδευτικών
dc.subject Εκπαίδευση επαγγελματιών υγείας
dc.subject Teacher education
dc.subject Training health professionals
dc.title Αγωγή υγείας el
heal.type journalArticle
heal.secondaryTitle σημαντικός παράγοντας για τη σύγχρονη εκπαίδευση και τη δημόσια υγεία el
heal.generalDescription Γενικό άρθρο el
heal.classification Medicine
heal.classification Health
heal.classification Education
heal.classification Ιατρική
heal.classification Υγεία
heal.classification Εκπαίδευση
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00006614
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00006004
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989
heal.classificationURI **N/A**-Ιατρική
heal.classificationURI **N/A**-Υγεία
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση
heal.keywordURI http://lod.nal.usda.gov/28292
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.access forever
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας.Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Νοσηλευτικής el
heal.publicationDate 2010
heal.bibliographicCitation Καλοκαιρινού, Α. και Ιωαννίδη, Β. (2010) Αγωγή υγείας: σημαντικός παράγοντας για τη σύγχρονη εκπαίδευση και τη δημόσια υγεία. "Νοσηλευτική". 49 (2). el
heal.abstract Σκοπός του συγκεκριμένου άρθρου ήταν η παρουσίαση, μέσα από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση, ορισμένων προβληματισμών σχετικά με την αγωγή υγείας ως σχολική δράση όσο και ως παράγοντα πολιτικής για τη δημόσια υγεία. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, η παράθεση των βιβλιογραφικών δεδομένων γίνεται σε σχέση με την αντιφατικότητα των μηνυμάτων της σε σχέση με τα προβαλλόμενα κοινωνικά πρότυπα, το μη άμεσα ελέγξιμο της αποτελεσματικότητάς της ως μαθησιακής διαδικασίας, καθώς και τον κύριο προσανατολισμό των αναλυτικών προγραμμά- των του σχολείου σε άλλα γνωστικά αντικείμενα. Επιπλέον, εξετάζεται ο ρόλος και τα χαρακτηριστικά του εκπαιδευτικού στο πλαίσιο των δράσεων της αγωγής υγείας, προκειμένου να μπορεί να ανταποκριθεί στο διευρυμένο παιδαγωγικά και κοινωνικά ρόλο του. Ακόμη, εξετάζονται οι προοπτικές της εκπαίδευσης για την υγεία στο ελληνικό σχολείο μέσα από τη συνεργασία φορέων, σε συνδυασμό με τη διαμόρφωση συνολικότερου θεσμικού πλαισίου και τη διασφάλιση υλικών πόρων, την εμπλοκή της ευρύτερης κοινότητας στις δράσεις της αγωγής υγείας, καθώς και τη συνεργασία των επιστημόνων υγείας και εκπαίδευσης για την ανάπτυξη μοντέλων μάθησης και εργαλείων αξιολόγησης. Τέλος, επισημαίνεται η ανάγκη ένταξης των επαγγελματιών υγείας, και ειδικά του σχολικού νοσηλευτή, στην εκπαίδευση και σε ανάλογες εκπαιδευτικές δραστηριότητες. el
heal.publisher Εθνικός Σύνδεσμος Νοσηλευτών Ελλάδος el
heal.journalName Νοσηλευτική el
heal.journalName Hellenic journal of Nursing en
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αρχεία Μέγεθος Μορφότυπο Προβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες