dc.contributor.author | Καλοκαιρινού, Αθηνά | el |
dc.contributor.author | Ιωαννίδη, Βασιλική | el |
dc.date.accessioned | 2015-02-13T16:50:08Z | |
dc.date.issued | 2015-02-13 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11400/6158 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.source | www.hjn.gr | el |
dc.subject | Ηealth education | |
dc.subject | public health | |
dc.subject | Αγωγή υγείας | |
dc.subject | Δημόσια υγεία | |
dc.subject | Εκπαίδευση εκπαιδευτικών | |
dc.subject | Εκπαίδευση επαγγελματιών υγείας | |
dc.subject | Teacher education | |
dc.subject | Training health professionals | |
dc.title | Αγωγή υγείας | el |
heal.type | journalArticle | |
heal.secondaryTitle | σημαντικός παράγοντας για τη σύγχρονη εκπαίδευση και τη δημόσια υγεία | el |
heal.generalDescription | Γενικό άρθρο | el |
heal.classification | Medicine | |
heal.classification | Health | |
heal.classification | Education | |
heal.classification | Ιατρική | |
heal.classification | Υγεία | |
heal.classification | Εκπαίδευση | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00006614 | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00006004 | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989 | |
heal.classificationURI | **N/A**-Ιατρική | |
heal.classificationURI | **N/A**-Υγεία | |
heal.classificationURI | **N/A**-Εκπαίδευση | |
heal.keywordURI | http://lod.nal.usda.gov/28292 | |
heal.dateAvailable | 10000-01-01 | |
heal.language | el | |
heal.access | forever | |
heal.recordProvider | Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας.Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Νοσηλευτικής | el |
heal.publicationDate | 2010 | |
heal.bibliographicCitation | Καλοκαιρινού, Α. και Ιωαννίδη, Β. (2010) Αγωγή υγείας: σημαντικός παράγοντας για τη σύγχρονη εκπαίδευση και τη δημόσια υγεία. "Νοσηλευτική". 49 (2). | el |
heal.abstract | Σκοπός του συγκεκριμένου άρθρου ήταν η παρουσίαση, μέσα από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση, ορισμένων προβληματισμών σχετικά με την αγωγή υγείας ως σχολική δράση όσο και ως παράγοντα πολιτικής για τη δημόσια υγεία. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, η παράθεση των βιβλιογραφικών δεδομένων γίνεται σε σχέση με την αντιφατικότητα των μηνυμάτων της σε σχέση με τα προβαλλόμενα κοινωνικά πρότυπα, το μη άμεσα ελέγξιμο της αποτελεσματικότητάς της ως μαθησιακής διαδικασίας, καθώς και τον κύριο προσανατολισμό των αναλυτικών προγραμμά- των του σχολείου σε άλλα γνωστικά αντικείμενα. Επιπλέον, εξετάζεται ο ρόλος και τα χαρακτηριστικά του εκπαιδευτικού στο πλαίσιο των δράσεων της αγωγής υγείας, προκειμένου να μπορεί να ανταποκριθεί στο διευρυμένο παιδαγωγικά και κοινωνικά ρόλο του. Ακόμη, εξετάζονται οι προοπτικές της εκπαίδευσης για την υγεία στο ελληνικό σχολείο μέσα από τη συνεργασία φορέων, σε συνδυασμό με τη διαμόρφωση συνολικότερου θεσμικού πλαισίου και τη διασφάλιση υλικών πόρων, την εμπλοκή της ευρύτερης κοινότητας στις δράσεις της αγωγής υγείας, καθώς και τη συνεργασία των επιστημόνων υγείας και εκπαίδευσης για την ανάπτυξη μοντέλων μάθησης και εργαλείων αξιολόγησης. Τέλος, επισημαίνεται η ανάγκη ένταξης των επαγγελματιών υγείας, και ειδικά του σχολικού νοσηλευτή, στην εκπαίδευση και σε ανάλογες εκπαιδευτικές δραστηριότητες. | el |
heal.publisher | Εθνικός Σύνδεσμος Νοσηλευτών Ελλάδος | el |
heal.journalName | Νοσηλευτική | el |
heal.journalName | Hellenic journal of Nursing | en |
heal.journalType | peer-reviewed | |
heal.fullTextAvailability | false |
Αρχεία | Μέγεθος | Μορφότυπο | Προβολή |
---|---|---|---|
Δεν υπάρχουν αρχεία που σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο. |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: