Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Συμεωνίδης, Συμεών el
dc.contributor.author Γκούμας, Στέφανος el
dc.contributor.author Σαββίδου, Κυριακή el
dc.date.accessioned 2015-02-14T13:37:05Z
dc.date.available 2015-02-14T13:37:05Z
dc.date.issued 2015-02-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/6244
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://e-jst.teiath.gr/ en
dc.subject Training teachers
dc.subject Educational process
dc.subject Computer science
dc.subject Επιμόρφωση εκπαιδευτικών
dc.subject Τ.Π.Ε.
dc.subject Εκπαιδευτική διαδικασία
dc.subject Χρήση και αξιοποίηση Τ.Π.Ε.
dc.subject Πληροφορική
dc.title Τρία χρόνια μετά την επιμόρφωση β-επιπέδου: Οι εκπαιδευτικοί κάνουν χρήση και αξιοποιούν τις Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε) στην εκπαιδευτική- διδακτική διαδικασία; el
heal.type journalArticle
heal.secondaryTitle η περίπτωση του νομού Καβάλας el
heal.classification Science
heal.classification Mathematics
heal.classification Education
heal.classification Επιστήμες
heal.classification Μαθηματικά
heal.classification Εκπαίδευση
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/descriptor/15685-2
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/thsys/70269
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989
heal.classificationURI **N/A**-Επιστήμες
heal.classificationURI **N/A**-Μαθηματικά
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση
heal.language el
heal.access free
heal.publicationDate 2014
heal.bibliographicCitation Συμεωνίδης, Σ., Γκούμας, Σ. και Σαββίδου, Κ. (2014). Τρία χρόνια μετά την επιμόρφωση β-επιπέδου: Οι εκπαιδευτικοί κάνουν χρήση και αξιοποιούν τις Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε) στην εκπαιδευτική- διδακτική διαδικασία;: η περίπτωση του νομού Καβάλας. "e-Περιοδικό Επιστήμης & Τεχνολογίας". [Online] 9(2): 97-111. Διαθέσιμο από: http://e-jst.teiath.gr/ el
heal.abstract Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του βαθμού αντιληπτής χρήσης και αξιοποίησης των Τ.Π.Ε στην εκπαιδευτική – διδακτική διαδικασία από επιμορφούμενους που είχαν ολοκληρώσει την παρέμβαση «Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε) στην εκπαιδευτική - διδακτική διαδικασία» πριν από τρία χρόνια. Συμμετέχοντες ήταν 64 επιμορφούμενοι που είχαν ολοκληρώσει την επιμόρφωση και 64 μη επιμορφούμενοι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Καβάλας. Τα κυριότερα ευρήματα της έρευνας ήταν ότι οι εκπαιδευτικοί που παρακολούθησαν την επιμορφωτική δράση αξιοποιούν και κάνουν μεγαλύτερη χρήση εκπαιδευτικών λογισμικών και εκπαιδευτικών σεναρίων στην εκπαιδευτική – διδακτική διαδικασία από τους εκπαιδευτικούς που δεν παρακολούθησαν την επιμόρφωση. Επίσης τα ευρήματα της έρευνας έδειξαν ότι οι εκπαιδευτικοί με λιγότερη προϋπηρεσία κάνουν μεγαλύτερη χρήση των Τ.Π.Ε στην εκπαιδευτική – διδακτική διαδικασία. el
heal.publisher Νερατζής, Ηλίας el
heal.publisher Σιανούδης, Ιωάννης el
heal.journalName e-Journal of Science & Technology en
heal.journalName e-Περιοδικό Επιστήμης & Τεχνολογίας el
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες