dc.contributor.author | Συμεωνίδης, Συμεών | el |
dc.contributor.author | Γκούμας, Στέφανος | el |
dc.contributor.author | Σαββίδου, Κυριακή | el |
dc.date.accessioned | 2015-02-14T13:37:05Z | |
dc.date.available | 2015-02-14T13:37:05Z | |
dc.date.issued | 2015-02-14 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11400/6244 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.source | http://e-jst.teiath.gr/ | en |
dc.subject | Training teachers | |
dc.subject | Educational process | |
dc.subject | Computer science | |
dc.subject | Επιμόρφωση εκπαιδευτικών | |
dc.subject | Τ.Π.Ε. | |
dc.subject | Εκπαιδευτική διαδικασία | |
dc.subject | Χρήση και αξιοποίηση Τ.Π.Ε. | |
dc.subject | Πληροφορική | |
dc.title | Τρία χρόνια μετά την επιμόρφωση β-επιπέδου: Οι εκπαιδευτικοί κάνουν χρήση και αξιοποιούν τις Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε) στην εκπαιδευτική- διδακτική διαδικασία; | el |
heal.type | journalArticle | |
heal.secondaryTitle | η περίπτωση του νομού Καβάλας | el |
heal.classification | Science | |
heal.classification | Mathematics | |
heal.classification | Education | |
heal.classification | Επιστήμες | |
heal.classification | Μαθηματικά | |
heal.classification | Εκπαίδευση | |
heal.classificationURI | http://zbw.eu/stw/descriptor/15685-2 | |
heal.classificationURI | http://zbw.eu/stw/thsys/70269 | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989 | |
heal.classificationURI | **N/A**-Επιστήμες | |
heal.classificationURI | **N/A**-Μαθηματικά | |
heal.classificationURI | **N/A**-Εκπαίδευση | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.publicationDate | 2014 | |
heal.bibliographicCitation | Συμεωνίδης, Σ., Γκούμας, Σ. και Σαββίδου, Κ. (2014). Τρία χρόνια μετά την επιμόρφωση β-επιπέδου: Οι εκπαιδευτικοί κάνουν χρήση και αξιοποιούν τις Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε) στην εκπαιδευτική- διδακτική διαδικασία;: η περίπτωση του νομού Καβάλας. "e-Περιοδικό Επιστήμης & Τεχνολογίας". [Online] 9(2): 97-111. Διαθέσιμο από: http://e-jst.teiath.gr/ | el |
heal.abstract | Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του βαθμού αντιληπτής χρήσης και αξιοποίησης των Τ.Π.Ε στην εκπαιδευτική – διδακτική διαδικασία από επιμορφούμενους που είχαν ολοκληρώσει την παρέμβαση «Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε) στην εκπαιδευτική - διδακτική διαδικασία» πριν από τρία χρόνια. Συμμετέχοντες ήταν 64 επιμορφούμενοι που είχαν ολοκληρώσει την επιμόρφωση και 64 μη επιμορφούμενοι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Καβάλας. Τα κυριότερα ευρήματα της έρευνας ήταν ότι οι εκπαιδευτικοί που παρακολούθησαν την επιμορφωτική δράση αξιοποιούν και κάνουν μεγαλύτερη χρήση εκπαιδευτικών λογισμικών και εκπαιδευτικών σεναρίων στην εκπαιδευτική – διδακτική διαδικασία από τους εκπαιδευτικούς που δεν παρακολούθησαν την επιμόρφωση. Επίσης τα ευρήματα της έρευνας έδειξαν ότι οι εκπαιδευτικοί με λιγότερη προϋπηρεσία κάνουν μεγαλύτερη χρήση των Τ.Π.Ε στην εκπαιδευτική – διδακτική διαδικασία. | el |
heal.publisher | Νερατζής, Ηλίας | el |
heal.publisher | Σιανούδης, Ιωάννης | el |
heal.journalName | e-Journal of Science & Technology | en |
heal.journalName | e-Περιοδικό Επιστήμης & Τεχνολογίας | el |
heal.journalType | peer-reviewed | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: