Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Αργυρού, Κατερίνα el
dc.contributor.author Γκοτσίδου, Φωτεινή el
dc.contributor.author Μπούρα, Κατερίνα el
dc.date.accessioned 2015-02-16T12:55:40Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/6356
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject Academic achievement
dc.subject Ακαδημαϊκή επίδοση
dc.subject Φοιτητές
dc.subject Άγχος
dc.subject Stress
dc.subject Students
dc.title Στρες και ακαδημαϊκή επίδοση el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Public health
heal.classification Mental health
heal.classification Δημόσια υγεία
heal.classification Ψυχική υγεία
heal.classificationURI http://lod.nal.usda.gov/28292
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00006455
heal.classificationURI **N/A**-Δημόσια υγεία
heal.classificationURI **N/A**-Ψυχική υγεία
heal.keywordURI http://skos.um.es/unescothes/C00008
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.language en
heal.access campus
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας.Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας.Τμήμα Δημόσιας Υγείας και Κοινοτικής Υγείας.Κατεύθυνση Κοινοτικής Υγείας (Επισκεπτών Υγείας). el
heal.publicationDate 2010
heal.bibliographicCitation Αργυρού, Κ., Γκοτσίδου, Φ. και Μπούρα, Κ. (2010) Στρες και ακαδημαϊκή επίδοση. Πτυχιακή. Αθήνα: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνα. el
heal.abstract Η παρούσα εργασία αποτελεί μια μελέτη του στρες στο γενικό πληθυσμό και ειδικά στους φοιτητές κατά την περίοδο των εξετάσεων. Το πρώτο μέρος της εργασίας αποτελεί μια βιβλιογραφική μελέτη για το στρες, με έμφαση στην ιστορία, τη συμπτωματολογία, τις επιπτώσεις και την αντιμετώπισή του. Στη βιβλιογραφική μελέτη γίνεται ειδική μνεία για το στρες των φοιτητών και την αντιμετώπισή του. Στο δεύτερο μέρος περιλαμβάνονται τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε με σκοπό να διερευνηθεί το μέγεθος του στρες που βιώνουν οι φοιτητές κατά τη διάρκεια των γραπτών εξετάσεων. Στην έρευνα αυτή συμμετείχαν 200 φοιτητές των ΑΤΕΙ Αθηνών οι οποίοι συμπλήρωσαν ερωτηματολόγιο σχετικά με το στρες που έχουν πριν και κατά τη διάρκεια των γραπτών εξετάσεων. Οι ερωτήσεις στις οποίες κλήθηκαν να απαντήσουν οι φοιτητές είχαν να κάνουν με την έκφραση νευρικότητας και συμπτωμάτων στρες, με την εκδήλωση ψυχοσωματικών συμπτωμάτων και με την αίσθηση ανασφάλειας και στρες κατά τη διάρκεια της εξεταστικής διαδικασίας. Τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας παρουσιάζουν ενδιαφέρον αφού γίνεται φανερή η επίδραση των στεσογόνων παραγόντων κατά τη διάρκεια της εξέτασης. Σε ποσοστό 10,5% οι φοιτητές παρουσίαζαν υψηλά επίπεδα άγχους, το 61,5% παρουσίαζαν φυσιολογικό άγχος και το 28% δεν παρουσίαζε άγχος. Τα ανωτέρω αποτελέσματα παρατίθενται αναλυτικά και αποτελούν ενδείξεις για συμπεράσματα ως προς το στρες των φοιτητών σε σχέση με την ακαδημαϊκή τους επίδοση καθώς και για τη διατύπωση προτάσεων για περαιτέρω έρευνα. el
heal.abstract This project is a study of the stress percentage concerning the general public and in particular students during the exams period. The first part of project contains a bibliographical study of stress with emphasis on its history, symptoms, consequences and the ways of dealing with it. In this bibliographical study there is a special report to student stress and now to deal with it. The second part includes the results of this study which was conducted in order to explore the amount of stress experienced by students during the written exams period. 200 students from various departments of Technological Educational Institution took part in this research and completed a questionnaire regarding the stress they experience before and during their written exams. The questions they answered concerned their ways of expressing stress and anxiety, the appearance of psychosomatic symptoms as well as the feelings of insecurity and stress during the examinations process. The results of this study become interesting once the effect of stressful factors during the examination becomes apparent. 10.5% of the students had high stress levels, 61.5% had normal stress and 28% had no stress at all. The above results are presented in detail and constitute indications as to student stress and its relation to the students’ academic performance. They also constitute a good basis for further research. en
heal.advisorName Βάγκα, Ελισσάβετ el
heal.committeeMemberName [χ.ό.] el
heal.academicPublisher Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Δημόσιας Υγείας και Κοινοτικής Υγείας, Κατεύθυνση Κοινοτικής Υγείας (Επισκεπτών Υγείας). el
heal.academicPublisherID teiath
heal.numberOfPages 55
heal.fullTextAvailability true
heal.dateCreated 2009


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: Ειδικό μέρος.doc
    Μέγεθος: 249.5Kb
    Μορφότυπο: Microsoft Word
  • Όνομα: Πτυχιακή ΣΤΡΕΣ ΚΑΙ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ...
    Μέγεθος: 340.5Kb
    Μορφότυπο: Microsoft Word

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες