dc.contributor.author | Αργυρού, Κατερίνα | el |
dc.contributor.author | Γκοτσίδου, Φωτεινή | el |
dc.contributor.author | Μπούρα, Κατερίνα | el |
dc.date.accessioned | 2015-02-16T12:55:40Z | |
dc.date.issued | 2015-02-16 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11400/6356 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Academic achievement | |
dc.subject | Ακαδημαϊκή επίδοση | |
dc.subject | Φοιτητές | |
dc.subject | Άγχος | |
dc.subject | Stress | |
dc.subject | Students | |
dc.title | Στρες και ακαδημαϊκή επίδοση | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Public health | |
heal.classification | Mental health | |
heal.classification | Δημόσια υγεία | |
heal.classification | Ψυχική υγεία | |
heal.classificationURI | http://lod.nal.usda.gov/28292 | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00006455 | |
heal.classificationURI | **N/A**-Δημόσια υγεία | |
heal.classificationURI | **N/A**-Ψυχική υγεία | |
heal.keywordURI | http://skos.um.es/unescothes/C00008 | |
heal.dateAvailable | 10000-01-01 | |
heal.language | el | |
heal.language | en | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας.Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας.Τμήμα Δημόσιας Υγείας και Κοινοτικής Υγείας.Κατεύθυνση Κοινοτικής Υγείας (Επισκεπτών Υγείας). | el |
heal.publicationDate | 2010 | |
heal.bibliographicCitation | Αργυρού, Κ., Γκοτσίδου, Φ. και Μπούρα, Κ. (2010) Στρες και ακαδημαϊκή επίδοση. Πτυχιακή. Αθήνα: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνα. | el |
heal.abstract | Η παρούσα εργασία αποτελεί μια μελέτη του στρες στο γενικό πληθυσμό και ειδικά στους φοιτητές κατά την περίοδο των εξετάσεων. Το πρώτο μέρος της εργασίας αποτελεί μια βιβλιογραφική μελέτη για το στρες, με έμφαση στην ιστορία, τη συμπτωματολογία, τις επιπτώσεις και την αντιμετώπισή του. Στη βιβλιογραφική μελέτη γίνεται ειδική μνεία για το στρες των φοιτητών και την αντιμετώπισή του. Στο δεύτερο μέρος περιλαμβάνονται τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε με σκοπό να διερευνηθεί το μέγεθος του στρες που βιώνουν οι φοιτητές κατά τη διάρκεια των γραπτών εξετάσεων. Στην έρευνα αυτή συμμετείχαν 200 φοιτητές των ΑΤΕΙ Αθηνών οι οποίοι συμπλήρωσαν ερωτηματολόγιο σχετικά με το στρες που έχουν πριν και κατά τη διάρκεια των γραπτών εξετάσεων. Οι ερωτήσεις στις οποίες κλήθηκαν να απαντήσουν οι φοιτητές είχαν να κάνουν με την έκφραση νευρικότητας και συμπτωμάτων στρες, με την εκδήλωση ψυχοσωματικών συμπτωμάτων και με την αίσθηση ανασφάλειας και στρες κατά τη διάρκεια της εξεταστικής διαδικασίας. Τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας παρουσιάζουν ενδιαφέρον αφού γίνεται φανερή η επίδραση των στεσογόνων παραγόντων κατά τη διάρκεια της εξέτασης. Σε ποσοστό 10,5% οι φοιτητές παρουσίαζαν υψηλά επίπεδα άγχους, το 61,5% παρουσίαζαν φυσιολογικό άγχος και το 28% δεν παρουσίαζε άγχος. Τα ανωτέρω αποτελέσματα παρατίθενται αναλυτικά και αποτελούν ενδείξεις για συμπεράσματα ως προς το στρες των φοιτητών σε σχέση με την ακαδημαϊκή τους επίδοση καθώς και για τη διατύπωση προτάσεων για περαιτέρω έρευνα. | el |
heal.abstract | This project is a study of the stress percentage concerning the general public and in particular students during the exams period. The first part of project contains a bibliographical study of stress with emphasis on its history, symptoms, consequences and the ways of dealing with it. In this bibliographical study there is a special report to student stress and now to deal with it. The second part includes the results of this study which was conducted in order to explore the amount of stress experienced by students during the written exams period. 200 students from various departments of Technological Educational Institution took part in this research and completed a questionnaire regarding the stress they experience before and during their written exams. The questions they answered concerned their ways of expressing stress and anxiety, the appearance of psychosomatic symptoms as well as the feelings of insecurity and stress during the examinations process. The results of this study become interesting once the effect of stressful factors during the examination becomes apparent. 10.5% of the students had high stress levels, 61.5% had normal stress and 28% had no stress at all. The above results are presented in detail and constitute indications as to student stress and its relation to the students’ academic performance. They also constitute a good basis for further research. | en |
heal.advisorName | Βάγκα, Ελισσάβετ | el |
heal.committeeMemberName | [χ.ό.] | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Δημόσιας Υγείας και Κοινοτικής Υγείας, Κατεύθυνση Κοινοτικής Υγείας (Επισκεπτών Υγείας). | el |
heal.academicPublisherID | teiath | |
heal.numberOfPages | 55 | |
heal.fullTextAvailability | true | |
heal.dateCreated | 2009 |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: