dc.contributor.author | Βαλσαμάκη, Αντωνία | el |
dc.date.accessioned | 2015-02-16T21:20:40Z | |
dc.date.issued | 2015-02-16 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11400/6393 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Τριτοβάθμια εκπαίδευση | |
dc.subject | Επαγγελματική αποκατάσταση | |
dc.subject | Κοινωνικοί λειτουργοί | |
dc.subject | Ελλάδα | |
dc.subject | Higher education | |
dc.subject | Career options | |
dc.subject | Social workers | |
dc.subject | Greece | |
dc.title | Η επαγγελματική αποκατάσταση των αποφοίτων του Τμήματος Κοινωνικής Εργασίας του Τ.Ε.Ι Αθήνας, του ακαδημαϊκού έτους 2005 | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Education | |
heal.classification | Training | |
heal.classification | Εκπαίδευση | |
heal.classification | Επαγγελματική εκπαίδευση | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989 | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00005616 | |
heal.classificationURI | **N/A**-Εκπαίδευση | |
heal.classificationURI | **N/A**-Επαγγελματική εκπαίδευση | |
heal.dateAvailable | 10000-01-01 | |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας.Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας. | el |
heal.publicationDate | 2011 | |
heal.bibliographicCitation | Βαλσαμάκη, Α. (2011) Η επαγγελματική αποκατάσταση των αποφοίτων του Τμήματος Κοινωνικής Εργασίας του Τ.Ε.Ι Αθήνας, του ακαδημαϊκού έτους 2005. Πτυχιακή. Αθήνα: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνα. | el |
heal.abstract | Η συγκεκριμένη εργασία μελετά την επαγγελματική αποκατάσταση των αποφοίτων του Τμήματος Κοινωνικής Εργασίας του Τ.Ε.Ι. Αθήνας, του ακαδημαϊκού έτους 2005, επιχειρώντας να προσφέρει στοιχεία αξιοποιήσιμα από το Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας του Τ.Ε.Ι. Αθήνας στο σχεδιασμό και την αναβάθμιση του Προγράμματος Σπουδών, αλλά και από σπουδαστές και αποφοίτους κοινωνικούς λειτουργούς ώστε να αποκτήσουν μια πληρέστερη εικόνα του επαγγελματικού χώρου της Κοινωνικής Εργασίας στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα. Στην εισαγωγή της μελέτης γίνονται εννοιολογικές και θεωρητικές αποσαφηνίσεις, οι οποίες βοηθούν στη διατύπωση των ερευνητικών ερωτημάτων και στην ερμηνεία των αποτελεσμάτων που γίνεται στη συνέχεια της εργασίας. Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στην ανώτατη εκπαίδευση στην Ελλάδα, αφού η επαγγελματική αποκατάσταση συνδέεται σε μεγάλο βαθμό με αυτήν. Συγκεκριμένα, στα υποκεφάλαια του πρώτου κεφαλαίου αναλύονται οι τομείς της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ξεχωριστά, καθώς και τα προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και περιγράφεται ο πολυδιάστατος ρόλος τους στην επαγγελματική αποκατάσταση και τη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα. Επίσης, γίνεται αναλυτική αναφορά στην εκπαίδευση στην Κοινωνική Εργασία και αναφέρονται οι στόχοι των σύγχρονων προγραμμάτων σπουδών, οι εξελίξεις που συνέβαλαν στην αναβάθμιση των σπουδών, αλλά και οι διαφαινόμενες ανάγκες και ελλείψεις. Στο τέλος του πρώτου κεφαλαίου γίνεται παρουσίαση του Γραφείου Διασύνδεσης του Τ.Ε.Ι. Αθήνας, μιας και αποτελεί θεσμικά το συνδετικό κρίκο μεταξύ των αποφοίτων και της αγοράς εργασίας. Το δεύτερο κεφάλαιο αφορά την επαγγελματική απασχόληση των κοινωνικών λειτουργών. Ξεκινά με τον ορισμό του επαγγέλματος του κοινωνικού λειτουργού και στη συνέχεια εξετάζει τί ισχύει νομικά για τους στόχους, τα αντικείμενα και τους τομείς επαγγελματικής απασχόλησης. Αναλυτικότερα, για τους τομείς απασχόλησης γίνεται διαχωρισμός, με συγκεκριμένα παραδείγματα, μεταξύ του νομικού καθεστώτος και της επαγγελματικής πραγματικότητας. Το κεφάλαιο κλείνει με το Σύνδεσμο Κοινωνικών Λειτουργών Ελλάδος, ο οποίος αποτελεί το συνδικαλιστικό σωματείο του κλάδου. Το εμπειρικό μέρος της εργασίας περιλαμβάνεται στο τρίτο κεφάλαιο. Στην εισαγωγή αυτού του κεφαλαίου γίνεται λόγος για τα κριτήρια επιλογής του συγκεκριμένου θέματος προς διερεύνηση, αναφέρονται παλαιότερες έρευνες με συναφές αντικείμενο, διατυπώνονται τα κύρια ερευνητικά ερωτήματα και οι επιμέρους στόχοι. Ακολουθεί το υποκεφάλαιο όπου παρουσιάζεται διεξοδικά η ερευνητική στρατηγική και μεθοδολογία που ακολουθήθηκε στην έρευνα και περιγράφονται οι θεματικές ενότητες του ερωτηματολογίου. Στο επόμενο υποκεφάλαιο παρουσιάζονται τα ευρήματα της έρευνας, κατά αντιστοιχία με τις ερωτήσεις του ερωτηματολογίου, σε πίνακες και γραφήματα, με σκοπό να οπτικοποιηθούν τα αποτελέσματα και να γίνουν ευκολότερα και γρηγορότερα κατανοητά από τον αναγνώστη. Επιπρόσθετα, γίνεται σχολιασμός των πινάκων και ποιοτική ανάλυση των ανοιχτών ερωτήσεων. Έπεται το υποκεφάλαιο στο οποίο συζητούνται τα κυριότερα ευρήματα, ερμηνεύονται με βάση τη βιβλιογραφία και τα ερευνητικά ερωτήματα και συγκρίνονται με καθεμιά από τις προηγούμενε έρευνες. Τέλος, στο τέταρτο κεφάλαιο συνδέονται τα διάφορα ευρήματα μεταξύ τους και εξάγονται κάποια γενικά συμπεράσματα και προτάσεις για περαιτέρω έρευνα. | el |
heal.advisorName | Βεργέτη, Αλεξάνδρα | el |
heal.committeeMemberName | [χ.ό.] | el |
heal.academicPublisher | Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας | el |
heal.academicPublisherID | teiath | |
heal.numberOfPages | 113 | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: