dc.contributor.author | Γερογιάννη, Γεωργία Κ. | el |
dc.contributor.author | Πλεξίδα, Αικατερίνη Ν. | el |
dc.date.accessioned | 2015-02-26T18:04:19Z | |
dc.date.available | 2015-02-26T18:04:19Z | |
dc.date.issued | 2015-02-26 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11400/6980 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Culture | |
dc.subject | Transcultural nursing | |
dc.subject | Κουλτούρα | |
dc.subject | Νοσηλευτική Εκπαίδευση | |
dc.subject | Διαπολιτισμική Νοσηλευτική | |
dc.subject | Διαπολιτισμική Φροντίδα Υγείας | |
dc.subject | Nursing Education | |
dc.subject | Transcultural health care | |
dc.title | Κουλτούρα και Νοσηλευτική εκπαίδευση | el |
heal.type | journalArticle | |
heal.secondaryTitle | νέες προοπτικές και αναγκαιότητες στην Ελληνική Νοσηλευτική πραγματικότητα | el |
heal.classification | Medicine | |
heal.classification | Midwifery | |
heal.classification | Ιατρική | |
heal.classification | Μαιευτική | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00006614 | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00006614 | |
heal.classificationURI | **N/A**-Ιατρική | |
heal.classificationURI | **N/A**-Μαιευτική | |
heal.keywordURI | http://zbw.eu/stw/descriptor/15654-6 | |
heal.keywordURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh90002303 | |
heal.identifier.secondary | ISSN:1109-4486 | |
heal.language | el | |
heal.language | en | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Νοσηλευτικής | el |
heal.publicationDate | 2008-04 | |
heal.bibliographicCitation | Γερογιάννη, Κ.Γ. και Πλεξίδα N.Α.(2008).Κουλτούρα και Νοσηλευτική Εκπαίδευση:Νέες προοπτικές και αναγκαιότητες στην Ελληνική Νοσηλευτική πραγματικότητα.Το Βήμα του Ασκληπιού 7(2) σσ 113-119. Απρίλιος-Ιούνιος 2008. | el |
heal.abstract | Η σημερινή κοινωνία αποτελείται από πολλές διαφορετικές ομάδες ατόμων, οι οποίες περιλαμβάνουν άτομα με διαφορετικό φυλετικό, εθνικό, και κοινωνικοοικονομικό υπόβαθρο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την ύπαρξη κοινωνικών ομάδων από διαφορετικούς πολιτισμούς και με διαφορετικές κουλτούρες. Η κουλτούρα αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο τόσο της υγείας όσο και της ασθένειας. Γι’ αυτό, οι Νοσηλευτές θα πρέπει να είναι ενημερωμένοι σχετικά με τις διαφορετικές πολιτισμικές ανάγκες των διαφόρων ατόμων, προκειμένου να τις κατανοούν αποτελεσματικά και να συμβάλλουν στην ικανοποίησή τους. Στο συγκεκριμένο άρθρο τονίζεται η ανάγκη αποτελεσματικής εφαρμογής της Διαπολιτισμικής Νοσηλευτικής στο πλαίσιο της πολυπολιτισμικής κοινωνίας, με σκοπό την παροχή ολιστικής φροντίδας στα άτομα διαφορετικών πολιτισμικών ομάδων. Στη συνέχεια, υποδεικνύεται η βελτίωση της εκπαίδευσης των φοιτητών Νοσηλευτικής σχετικά με θέματα Διαπολιτισμικής Νοσηλευτικής, προκειμένου να αναπτύξουν διαπολιτισμική ικανότητα. Επίσης, παρατίθενται κάποιες προτάσεις αναπροσαρμογής της Νοσηλευτικής Εκπαίδευσης, με σκοπό την επίτευξη μιας αποτελεσματικής Νοσηλευτικής Εκπαίδευσης στο πλαίσιο της διαπολιτισμικής φροντίδας υγείας. | el |
heal.abstract | The present society consists of many different groups of people of different racial, national, social, and economic status. This results in the existence of social groups from different civilizations with different cultures. Culture is an integrated part of health and disease. Thus, nurses need to be informed about the different cultural needs of people, in order to effectively understand and satisfy them. The purpose of the present paper is to highlight the necessity of effective implementation of transcultural nursing, in order to provide holistic care to people from different cultures. Additionally, the need for improvement of nursing education is pointed out, which has to include more lessons concerning transcultural nursing. This will help students to develop transcultural competence. Finally, a number of suggestions are made concerning the improvement of nursing education in the context of transcultural health care. | en |
heal.journalName | Το Βήμα του Ασκληπιού | el |
heal.journalType | peer-reviewed | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: