dc.contributor.author | Τουρνά-Γερμανού, Ελένη Π. | el |
dc.date.accessioned | 2015-04-04T16:10:40Z | |
dc.date.available | 2015-04-04T16:10:40Z | |
dc.date.issued | 2015-04-04 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11400/8223 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.source | http://www.papazisi.gr | el |
dc.subject | Accounting | |
dc.subject | Education | |
dc.subject | Λογιστική | |
dc.subject | Εκπαίδευση | |
dc.title | Biographical research methodology | en |
heal.type | journalArticle | |
heal.secondaryTitle | the case of accounting academics' professional development | en |
heal.classification | Administration | |
heal.classification | Economics | |
heal.classification | Διοίκηση και οργάνωση | |
heal.classification | Οικονομία | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2002007910 | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040850 | |
heal.classificationURI | **N/A**-Διοίκηση και οργάνωση | |
heal.classificationURI | **N/A**-Οικονομία | |
heal.keywordURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989 | |
heal.identifier.secondary | 1790-1634 | |
heal.language | el | |
heal.language | en | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας | el |
heal.publicationDate | 2005 | |
heal.bibliographicCitation | Tourna-Cermanou, E. (2005). Biographical research methodology: the case of accounting academics' professional development. Management and Economics .2. p. 35-51. | en |
heal.abstract | Περίληψη: Κατά την διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας παρατηρείται ένα συνεχές αυξανόμενο ενδιαφέρον για την επαγγελματική συμπεριφορά και τον τρόπο διδασκαλίας των καθηγητών της Λογιστικής. Το ενδιαφέρον αυτό οφείλεται στην αναγνώριση της επίδρασης του καθηγητή Λογιστικής τόσο στη διαμόρφωση εντύπωσης για την Λογιστική και το Λογιστικό επάγγελμα όσο και στη στρατολόγηση σπουδαστών στο επάγγελμα. Η παρούσα έρευνα εξετάζει την επαγγελματική ανάπτυξη Πανεπιστημιακών καθηγητών Λογιστικής μέσα από τις ιστορίες σταδιοδρομίας τους. Σκοπός της είναι να εξετάσει την δυνατότητα της βιογραφικής ερευνητικής μεθοδολογίας, "να ρίξει νέο φως" στην διαδικασία της επαγγελματικής εξέλιξης των καθηγητών Λογιστικής. Τα αποτελέσματά της παρέχουν ένα νέο εννοιολογικό πλαίσιο για την μελέτη της επαγγελματικής ανάπτυξης των καθηγητών Λογιστικής και αναδεικνύουν τρία σπουδαία θέματα που χρειάζονται περαιτέρω έρευνα για την σχέση τους με την επαγγελματική συμπεριφορά των καθηγητών. | el |
heal.publisher | Εκδόσεις Παπαζήση | el |
heal.publisher | Περικλής Ν. Λύτρας | el |
heal.journalName | Διοίκηση και Οικονομία | el |
heal.journalName | Management and Economics | en |
heal.journalType | peer-reviewed | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: