Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Βασιλικοπούλου, Αικατερίνη el
dc.contributor.author Σιώμκος, Γεώργιος Ι. el
dc.contributor.author Ρηγοπούλου, Ειρήνη el
dc.date.accessioned 2015-04-05T13:28:14Z
dc.date.available 2015-04-05T13:28:14Z
dc.date.issued 2015-04-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/8243
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.papazisi.gr el
dc.subject Marketing
dc.subject Encouraging materialism
dc.subject Consumer
dc.subject Μάρκετινγκ
dc.subject Ενθάρρυνση υλισμού
dc.subject Καταναλωτής
dc.title Is encouraging materialism the "unethical side" of marketing? el
dc.title Αποτελεί τnv «ανήθικη πλευρά» του μάρκετινγκ η ενθάρρυνση του υλισμού; el
heal.type journalArticle
heal.classification Economics
heal.classification Ethics
heal.classification Οικονομία
heal.classification Ηθική
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040850
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00005644
heal.classificationURI **N/A**-Οικονομία
heal.classificationURI **N/A**-Ηθική
heal.identifier.secondary 1790-1634
heal.access campus
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας el
heal.publicationDate 2006
heal.bibliographicCitation Vassilikopoulou, A., Siomkos. G. and Rigopoulou, E. (2006). Is encouraging materialism the "unethical side" of marketing?. Management and Economics .3. p. 203-209. el
heal.abstract Περίληψη:Η επιστήμη του μάρκετινγκ έχει προκαλέσει πολλές διαφωνίες ως προς την ηθική της διάσταση. Οι επικριτές του μάρκετινγκ μιλούν για ενθάρρυνση του υλισμού δηλαδή της τάσης των καταναλωτών να βρίσκουν ευτυχία μόνο στα υλικά αγαθά που αγοράζουν. Αντίθετα, οι υποστηρικτές του μάρκετινγκ τονίζουν ότι ο υλισμός επηρεάζεται από χαρακτηριστικά της προσωπικότητας του καταναλωτή και όχι από τις πρακτικές του μάρκετινγκ. Το παρόν άρθρο αναπτύσσει με κριτικό τρόπο τις απόψεις τόσο των επικριτών και υποστηρικτών του μάρκετινγκ πάνω στο συγκεκριμένο ζήτημα. el
heal.publisher Εκδόσεις Παπαζήση el
heal.publisher Περικλής Ν. Λύτρας el
heal.journalName Διοίκηση και Οικονομία el
heal.journalName Management and Economics en
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: IS ENCOURAGIING MATERIALISM THE ...
    Μέγεθος: 240.2Kb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες