Περίληψη:To παρόν άρθρο έχει σαν στόχο να αναδείξει την άποψη πολλών ερευνητών του τουρισμού, σχετικά με την ομοιότητα παιδιού, παιχνιδιού και μεταμοντέρνου τουρίστα, μέσα απο την σημειωτική ανάλυση μιας ιστοσελίδας που προωθεί την Μύκονο ως τουριστικά προορισμό. Η ανάλυση αυτή ταξινομείται σε πέντε θεματικές ενότητες, κάθε μια από τις οποίες αντιμετωπίζει τον τουρίστα σαν παιδί σε διαφορετικές περιστάσεις, ικανοποιόντας διαφορετικές ανάγκες του. Τέλος παραθέτοντας παραδείγματα από την βιβλιογραφία για το παιδί και το παιχνίδι, το άρθρο αναδεικνύει τις ομοιότητες μεταξύ παιδότοπων και τουριστικών προορισμών, καθώς και το πως αυτές εκφράζονται μέσα από την τουριστική διαφήμιση.
Abstract: The current paper aims to provide support for the notion of several tourism researchers, regarding the post-modern tourist resembling a child, through a semiotic analysis of a webpage promoting the Greek island of Mykonos. The analysis identifies five themes, each one of them treating the tourist as a child in a different situation and satisfying different needs of him/her. Finally using examples form the literature about the child and play, the article pinpoints the similarities between playgrounds and tourism destinations, as well as how these similarities are represented in tourism promotion.