Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κόκκινης, Γεώργιος el
dc.date.accessioned 2015-04-07T15:19:08Z
dc.date.available 2015-04-07T15:19:08Z
dc.date.issued 2015-04-07
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/8282
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.papazisi.gr el
dc.subject Business Franchising Systems
dc.subject Marketing
dc.subject Ολοκληρωμένα Συστήματα Δικαιόχρησης
dc.subject Μάρκετινγκ
dc.title Η λειτουργία του μάρκετινγκ στα ολοκληρωμένα συστήματα δικαιόχρησης el
dc.title The marketing function in business franchising systems en
heal.type journalArticle
heal.classification Economics
heal.classification Entrepreneurship
heal.classification Οικονομία
heal.classification Επιχειρηματικότητα
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040850
heal.classificationURI http://lod.nal.usda.gov/20578
heal.classificationURI **N/A**-Οικονομία
heal.classificationURI **N/A**-Επιχειρηματικότητα
heal.identifier.secondary 1790-1634
heal.language el
heal.language en
heal.access campus
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας el
heal.publicationDate 2006
heal.bibliographicCitation Κόκκινης, Γ. (2006). Η λειτουργία του μάρκετινγκ στα ολοκληρωμένα συστήματα δικαιόχρησης. Διοίκηση και Οικονομία. 3. p. 235-252. el
heal.abstract Abstract:As the focal point of Western economies moves from tangible goods towards services, the interest for organising the enterprising activity in the mode of complete marketing systems increases. Under the new conditions, franchising gradually becomes highly popular as a form of organising the entrepreneurial activity. As product development involves the combination of tangibles with intangible elements in any product, it has been observed that firms which are producing tangible goods are using franchising to add intangible characteristics to their products. en
heal.publisher Εκδόσεις Παπαζήση el
heal.publisher Περικλής Ν. Λύτρας el
heal.journalName Διοίκηση και Οικονομία el
heal.journalName Management and Economics en
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ MARKETING ΣΤΑ ...
    Μέγεθος: 376.4Kb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες