Όνομα Περιοδικού:Management and Economics Management and Economics
Περίληψη:
Ο βασικός σκοπός της παρούσας ερευνητικής προσπάθειας είναι να καταγράψουμε και να μετρήσουμε τους παράγοντες εκείνους που αφορούν στην πρόθεση των φοιτητών για την αύξηση χρήσης των Η/Υ και του διαδικτύου για ακαδημαϊκούς σκοπούς. Σε αυτή την ερευνητική προσπάθεια χτίζουμε και διερευνούμε εμπειρικά μια διαφοροποίηση του μοντέλου αποδοχής της τεχνολογίας με εφαρμογή στη μελέτη για την υιοθέτηση των τεχνολογιών πληροφορικής από τους φοιτητές για ακαδημαϊκούς σκοπούς. Βάση αυτής της ερευνητικής προσπάθειας αποτελεί το γνωστό μοντέλο της αποδοχής της τεχνολογίας (technology acceptance model) του Davis κ.συν. (1989). To διαφοροποιημένο μοντέλο δομήθηκε στη λογική ότι η πραγματική χρήση των υπολογιστών και του διαδικτύου και η κατοχή Η/Υ και η πρόσβαση του διαδικτύου στο σπίτι των φοιτητών συμβάλει στην πρόβλεψη της πρόθεσης για αύξηση χρήσης των Η/Υ και του διαδικτύου. Το ερευνητικό μοντέλο που αναπτύξαμε ελέγχθηκε εμπειρικά χρησιμοποιώντας ένα δείγμα φοιτητών από δύο σχολές (του Πανεπιστημίου Αθηνών και του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων).