Στο ανταγωνιστικό περιβάλλον του χώρου της υγείας των τελευταίων ετών έχει παρατηρηθεί μια
αύξηση του ενδιαφέροντος, όσον αφορά στην αξιολόγηση και μέτρηση της ποιότητας της
παρεχόμενης φροντίδας. Αν και οι επαγγελματίες της υγείας έχουν κατά καιρούς χρησιμοποιήσει
ποικίλα μέσα μέτρησης της ποιότητας της φροντίδας, η ικανοποίηση των ασθενών κερδίζει
συνεχώς έδαφος θεωρούμενη ως η κυρίαρχη μέθοδος συλλογής των απόψεων των ασθενών
αναφορικά με την ποιότητα της παρεχόμενης σε αυτούς φροντίδα. Η μέτρηση της ικανοποίησης
των ασθενών πρέπει να είναι συνεχής, προκειμένου να είναι δυνατές οι συγκρίσεις και η
αξιολόγηση της επίδρασης των διάφορων παρεμβάσεων στη διαμόρφωσή της.
In the competitive environment of the health care system, there is an increasing interest on the
assessment and the measurement of the quality of the provided health care services. Despite the
fact that, in order to measure the quality of the provided health care services, the health care
professionals have used many tools, the patient’s satisfaction, remains one of the most reliable tools.