Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Πολύζος, Νικόλαος el
dc.contributor.author Μπαρτσώκας, Δ. el
dc.contributor.author Πιερράκος, Γεώργιος el
dc.contributor.author Ασημακοπούλου, Ι. el
dc.contributor.author Υφαντόπουλος, Γιάννης Ν. el
dc.date.accessioned 2015-04-19T19:06:20Z
dc.date.available 2015-04-19T19:06:20Z
dc.date.issued 2015-04-19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/8581
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.mednet.gr/archives/2005-3/pdf/284.pdf el
dc.subject Health
dc.subject Hospitals
dc.subject Δείκτες ποιότητας
dc.subject Ενδυνάμωση
dc.subject Satisfaction
dc.subject Ποιότητα
dc.subject Υγεία
dc.subject Νοσοκομεία
dc.subject Quality
dc.subject Quality indices
dc.subject Systems
dc.title Συγκριτική ανάλυση μελετών ικανοποίησης ασθενών σε νοσοκομεία στην Αττική el
dc.title Comparative surveys for patient satisfaction between hospitals in Athens en
heal.type journalArticle
heal.classification Medicine
heal.classification Public health
heal.classification Ιατρική
heal.classification Δημόσια υγεία
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00006614
heal.classificationURI http://lod.nal.usda.gov/28292
heal.classificationURI **N/A**-Ιατρική
heal.classificationURI **N/A**-Δημόσια υγεία
heal.keywordURI http://zbw.eu/stw/descriptor/16635-5
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00006198
heal.keywordURI http://zbw.eu/stw/descriptor/27853-5
heal.language el
heal.language en
heal.access free
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Μονάδων Υγείας και Πρόνοιας. el
heal.publicationDate 2005
heal.bibliographicCitation Polysos, N., Bartzokas, D., Pierrakos, G., Asimakopoulou, J. and Yfantopoulos, J. (2005). Comparative surveys for patient satisfaction between hospitals in Athens. "Archives of Hellenic Medicine", 22(3). pp. 284–295. Available from: http://www.mednet.gr/archives/2005-3/pdf/284.pdf en
heal.abstract ΣΤΟΧΟΣ Συστήματα διαχείρισης της ποιότητας διαδραματίζουν ολοένα και μεγαλύτερο ρόλο στα συστήματα υγείας των ανεπτυγμένων χωρών. Οι νοσοκομειακές μονάδες προσπαθεί να ασχοληθεί με την εφαρμογή της έννοιας της ποιότητας των υπηρεσιών τους. Ο Κύριος στόχος αυτού του ερευνητικού προγράμματος ήταν να παρουσιάσει τα αποτελέσματα της ανάλυσης της εφαρμογής της «ποιότητας» σε νοσοκομειακές υπηρεσίες και συγκεκριμένα η χρήση των δεικτών, που περιγράφουν την ποιότητα του νοσοκομείου σε αριθμούς ικανοποίηση. ΜΕΘΟΔΟΣ Η μελέτη διεξήχθη σε δύο νοσοκομεία. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε ήταν της στρωματοποιημένης δειγματοληψίας ασθενείς. Το εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε ήταν ένα ερωτηματολόγιο. Ένα νοσοκομείο ήταν μια μη-κερδοσκοπική εξειδικευμένο νοσοκομείο (378 ερωτηματολόγια) και το άλλο ήταν ένα νεοσύστατο δημόσιο νοσοκομείο (108 ερωτηματολόγια εσωτερικών και 412 ερωτηματολόγια εξωτερικών ασθενών). ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Ο βαθμός ικανοποίησης ήταν σχετικά υψηλή και στις δύο νοσοκομεία. Η γενική άποψη της μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα και το γενικό νοσοκομείο ήταν 91,1% και 75,2%, αντίστοιχα. Ο αξιολόγηση του ιατρικού προσωπικού ήταν 92,7% και 71,3% των νοσηλευτών 92,7% και 84,4%, αντίστοιχα, στο δύο νοσοκομεία. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Από την ανάλυση των δεδομένων, συνάγεται το συμπέρασμα ότι ο βαθμός ικανοποίησης και στις δύο νοσοκομεία είναι υψηλή, ειδικά σε μη κερδοσκοπικό νοσοκομείο, όπου το σύστημα διαχείρισης της ποιότητας έχει χρησιμοποιηθεί για πολύς καιρός. Και τα δύο νοσοκομεία φαίνεται να δείχνουν μια σχέση μεταξύ της χρήσης των συστημάτων διαχείρισης της ποιότητας και ικανοποίησης των ασθενών. Το γενικό συμπέρασμα είναι ότι το πιο οικείο το προσωπικό γίνεται με αυτά τα συστήματα, τόσο μεγαλύτερη η ικανοποίηση που εκφράζεται από τους ασθενείς. el
heal.abstract OBJECTIVE Quality management systems play an increasing role in the health systems of developed countries. Hospital units are attempting to deal with the implementation of the notion of quality in their services. The main aim of this research project was to present the results of analysis of the implementation of “quality” in hospital services and specifically the use of indicators, which describe the hospital quality in satisfaction numbers. METHOD The study was conducted in two hospitals. The method used was a stratified sampling of patients. The tool used was a questionnaire. One hospital was a non-profit specialized hospital (378 questionnaires) and the other was a newly built general public hospital (108 questionnaires for internal and 412 questionnaires for external patients). RESULTS The degree of satisfaction was relatively high in both hospitals. The general opinion of the non-profit and the general hospital was 91.1% and 75.2%, respectively. The evaluation of the medical staff was 92.7% and 71.3% and of the nurses 92.7% and 84.4%, respectively in the two hospitals. CONCLUSIONS From the data analysis, it is concluded that the degree of satisfaction in both hospitals is high especially in the non-profit hospital where the quality management system has been used for a long time. Both hospitals seem to show a relation between the use of quality management systems and patient satisfaction. The general conclusion is that the more familiar the staff is becoming with these systems, the higher is the satisfaction expressed by the patients. en
heal.journalName Αρχεία Ελληνικής Ιατρικής el
heal.journalName Archives of Hellenic Medicine en
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες