Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κάκουρος, Ευθύμιος el
dc.contributor.author Μανιαδάκη, Κατερίνα el
dc.date.accessioned 2015-04-21T16:57:11Z
dc.date.issued 2015-04-21
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/8622
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject Νηπιαγωγείο
dc.subject Kindergarten
dc.subject Προσχολική ηλικία
dc.subject Early childhood
dc.subject Advisory
dc.subject Μαθησιακές δυσκολίες
dc.subject Learning difficulties
dc.subject Prevention
dc.subject Πρόληψη
dc.title Δυνατότητες ανίχνευσης της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής - Υπερκινητικότητας στο Νηπιαγωγείο και η αναγκαιότητα της συμβουλευτικής el
heal.type journalArticle
heal.classification Psychology
heal.classification Attention-deficit hyperactivity disorder
heal.classification Ψυχολογία
heal.classification Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής - υπερκινητικότητα
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85108459
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85063661
heal.classificationURI **N/A**-Ψυχολογία
heal.classificationURI **N/A**-Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής - υπερκινητικότητα
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.access forever
heal.bibliographicCitation Κάκουρος, Ε. & Μανιαδάκη Κ. (2000). Δυνατότητες ανίχνευσης της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής - Υπερκινητικότητας στο Νηπιαγωγείο και η αναγκαιότητα της συμβουλευτικής. "Επιθεώρηση Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού", 52-53, σ.103-117 el
heal.abstract Το άρθρο αυτό παρουσιάζει τα αποτελέσματα μίας διαχρονικής έρευνας σχετικά με τη δυνατότητα εντοπισμού των παιδιών προσχολικής ηλικίας με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής - Υπερκινητικότητας. Συζητάται η δυνατότητα πρόληψης των δευτερογενών συμπτωμάτων που συχνά αναπτύσσονται στη βάση της διαταραχής αυτής και προτείνεται η ευασθητοποίηση των νηπιαγωγών και η εκπαίδευσή τους στην χρήση απλών ανιχνευτικών μέσων για τη ΔΕΠ-Υ. Δίνεται επίσης έμφαση στη σημασία της έγκαιρης παρέμβασης και συμβουλευτικής πριν την συσσώρευση των αποτυχιών που βιώνουν συχνά τα παιδιά αυτά λόγω των πρωτογενών συμπτωμάτων τους καθώς και των μαθησιακών δυσκολιών και των διαταραχών διαγωγής που συχνά παρουσιάζουν. el
heal.journalName Επιθεώρηση Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού el
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αρχεία Μέγεθος Μορφότυπο Προβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες