dc.contributor.author | Κάκουρος, Ευθύμιος | el |
dc.contributor.author | Μανιαδάκη, Κατερίνα | el |
dc.date.accessioned | 2015-04-21T16:57:11Z | |
dc.date.issued | 2015-04-21 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11400/8622 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Νηπιαγωγείο | |
dc.subject | Kindergarten | |
dc.subject | Προσχολική ηλικία | |
dc.subject | Early childhood | |
dc.subject | Advisory | |
dc.subject | Μαθησιακές δυσκολίες | |
dc.subject | Learning difficulties | |
dc.subject | Prevention | |
dc.subject | Πρόληψη | |
dc.title | Δυνατότητες ανίχνευσης της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής - Υπερκινητικότητας στο Νηπιαγωγείο και η αναγκαιότητα της συμβουλευτικής | el |
heal.type | journalArticle | |
heal.classification | Psychology | |
heal.classification | Attention-deficit hyperactivity disorder | |
heal.classification | Ψυχολογία | |
heal.classification | Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής - υπερκινητικότητα | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85108459 | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85063661 | |
heal.classificationURI | **N/A**-Ψυχολογία | |
heal.classificationURI | **N/A**-Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής - υπερκινητικότητα | |
heal.dateAvailable | 10000-01-01 | |
heal.language | el | |
heal.access | forever | |
heal.bibliographicCitation | Κάκουρος, Ε. & Μανιαδάκη Κ. (2000). Δυνατότητες ανίχνευσης της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής - Υπερκινητικότητας στο Νηπιαγωγείο και η αναγκαιότητα της συμβουλευτικής. "Επιθεώρηση Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού", 52-53, σ.103-117 | el |
heal.abstract | Το άρθρο αυτό παρουσιάζει τα αποτελέσματα μίας διαχρονικής έρευνας σχετικά με τη δυνατότητα εντοπισμού των παιδιών προσχολικής ηλικίας με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής - Υπερκινητικότητας. Συζητάται η δυνατότητα πρόληψης των δευτερογενών συμπτωμάτων που συχνά αναπτύσσονται στη βάση της διαταραχής αυτής και προτείνεται η ευασθητοποίηση των νηπιαγωγών και η εκπαίδευσή τους στην χρήση απλών ανιχνευτικών μέσων για τη ΔΕΠ-Υ. Δίνεται επίσης έμφαση στη σημασία της έγκαιρης παρέμβασης και συμβουλευτικής πριν την συσσώρευση των αποτυχιών που βιώνουν συχνά τα παιδιά αυτά λόγω των πρωτογενών συμπτωμάτων τους καθώς και των μαθησιακών δυσκολιών και των διαταραχών διαγωγής που συχνά παρουσιάζουν. | el |
heal.journalName | Επιθεώρηση Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού | el |
heal.journalType | peer-reviewed | |
heal.fullTextAvailability | false |
Αρχεία | Μέγεθος | Μορφότυπο | Προβολή |
---|---|---|---|
Δεν υπάρχουν αρχεία που σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο. |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: