Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σταθακοπούλου, Ρεγγίνα el
dc.contributor.author Σαμαράκου, Μαρία el
dc.contributor.author Γρηγοριάδου, Μαρίλια el
dc.contributor.author Μαγούλας, Γεώργιος Δ. el
dc.date.accessioned 2015-04-26T10:34:50Z
dc.date.issued 2015-04-26
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/8976
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://ieeexplore.ieee.org/xpl/freeabs_all.jsp?arnumber=1357377&abstractAccess=no&userType=inst en
dc.subject Student
dc.subject World Wide Web
dc.subject Φοιτητής
dc.subject Διαδίκτυο
dc.title A neuro-fuzzy approach to detect student's motivation en
heal.type conferenceItem
heal.generalDescription Proceedings of the (ICALT 2004) 4th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies. Joensuu, Finland, 30th August-1st September 2004. IEEE Computer Society Press. pp. 71-75. en
heal.classification Technology
heal.classification Computer science
heal.classification Τεχνολογία
heal.classification Πληροφορική
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/descriptor/10470-6
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/77de68daecd823babbb58edb1c8e14d7106e83bb
heal.classificationURI **N/A**-Τεχνολογία
heal.classificationURI **N/A**-Πληροφορική
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh95000541
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language en
heal.access forever
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι Αθήνας. Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών. Τμήμα Μηχανικών Ενεργειακής Τεχνολογίας Τ.Ε. el
heal.publicationDate 2004
heal.bibliographicCitation Stathacopoulou R., Samarakou M., Grigoriadou M. and Magoulas G. D. (2004). A neuro-fuzzy approach to detect student's motivation. In the 4th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies. Joensuu, Finland, 30th August-1st September 2004. IEEE Computer Society Press. en
heal.abstract In this paper the fuzzy knowledge representation of a neural network-based fuzzy model is presented. The model is used to assess student's motivational state in a discovery learning environment. Student?s observable behavior and motivational factors are described with linguistic variables. The inputs of the model are tailored from real students? data, with the assistance of a group of expert teachers. Results of our preliminary study were encouraging, since data obtained from real students? log files, have been successfully used to form the membership functions that assign membership degrees to the linguistic values of the linguistic variables. en
heal.publisher IEEE Computer Society Press en
heal.fullTextAvailability false
heal.conferenceName International Conference on Advanced Learning Technologies en
heal.conferenceItemType full paper


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: A neuro-fuzzy approach to detect ...
    Μέγεθος: 407.3Kb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες