Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κουής, Δημήτριος Α. el
dc.contributor.author Κανέλλα, Πουλή el
dc.contributor.author Kouis, Dimitris en
dc.contributor.author Pouli, Kanella en
dc.date.accessioned 2015-04-27T15:50:55Z
dc.date.available 2015-04-27T15:50:55Z
dc.date.issued 2015-04-27
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/9082
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://history.icininfo.net/2011/ el
dc.source http://history.icininfo.net/2011/FileStore/procs_INFO_2011.pdf el
dc.subject Ηλεκτρονικό βιβλίο
dc.subject Electronic text book
dc.subject E-book
dc.subject Academic
dc.subject Ακαδημαϊκός
dc.subject Έντυπη ενάντια ηλεκτρονική
dc.subject Printed vs electronic
dc.title Preliminary results on a printed vs electronic text books assessment through questionnaire en
heal.type conferenceItem
heal.classification Computer science
heal.classification Computer programming
heal.classification Πληροφορική
heal.classification Προγραμματισμός
heal.classificationURI http://skos.um.es/unescothes/C00750
heal.classificationURI http://skos.um.es/unescothes/C00749
heal.classificationURI **N/A**-Πληροφορική
heal.classificationURI **N/A**-Προγραμματισμός
heal.contributorName Γιαννακόπουλος, Γεώργιος Α. (συντ.) el
heal.contributorName Σακκάς, Δαμιανός Π. (συντ.) el
heal.language en
heal.access free
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης el
heal.publicationDate 2011-09
heal.bibliographicCitation Kouis, D.A. and Pouli, K. (2011). Preliminary results on a printed vs electronic text books assessment through questionnaire. International Conference on Integrated Information (IC-ININFO 2011), Kos Island, Greece, 29 September - 3 Octomber 2011. pp. 242-245. Available from: http://history.icininfo.net/2011/FileStore/procs_INFO_2011.pdf en
heal.abstract This paper presents the initial results of a survey that took place among higher education students in Greece84. The aim of the survey was to identify and analyze the attitude, and probable acceptance, of electronic textbooks as well as the transition from printed to electronic textbooks used by the Greek Universities and Technological Education Institutes. Although e-books have turned out to be the mainstream delivery method for the majority of publishers, the printed vs electronic academic textbook debate has become more often nowadays. The complexity of an ebook content as well as the intensity needed for reading are two of the most important reasons why students seem reluctant towards this transition. en
heal.fullTextAvailability true
heal.conferenceName International Conference on Integrated Information (IC-ININFO 2011) en
heal.conferenceItemType full paper


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες