Όνομα Συνεδρίου:7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας
Στις μέρες μας, η αναγκαιότητα για τη σεξουαλική αγωγή προβάλλεται όλο και πιο συχνά από γονείς και παιδαγωγούς. Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η διερεύνηση της επικρατούσας σχέσης μεταξύ αντιλήψεων και πρακτικών που αφορούν στη σεξουαλική αγωγή και η μελέτη των δυνατοτήτων έναρξης της σεξουαλικής αγωγής κατά την προσχολική ηλικία Το δείγμα μας αποτέλεσαν 50 γονείς παιδιών προσχολικής ηλικίας και 30 σπουδάστριες του τμήματος Βρεφονηπιοκομίας του Τ.Ε.Ι. Αθήνας. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η πλειονότητα των γονιών αντιμετωπίζει θετικά την έγκαιρη έναρξη της σεξουαλικής αγωγής, υπάρχει όμως ένα αρκετά υψηλό ποσοστό (42%) το οποίο αντιμετωπίζει με προκατάληψη ορισμένα θέματα που αφορούν στη σεξουαλική αγωγή. Όσον αφορά στις μελλοντικές παιδαγωγούς, διαπιστώθηκε ότι το 60% θα δίσταζε να αναλάβει μέρος της ευθύνης της σεξουαλικής αγωγής και να χρησιμοποιήσει ανάλογο εκπαιδευτικό υλικό στον παιδικό σταθμό. Με βάση τα πιο πάνω αποτελέσματα γίνεται συζήτηση σχετικά με την ετοιμότητα γονιών και παιδαγωγών προκειμένου να συμμετέχουν αποτελεσματικά στη σεξουαλική αγωγή των παιδιών από την προσχολική ηλικία.