Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καυγά, Άννα el
dc.contributor.author Βλάχου, Ευγενία Δ. el
dc.contributor.author Γκοβίνα, Ουρανία el
dc.contributor.author Παυλάτου, Νίκη el
dc.contributor.author Κουλούρη, Αγορίτσα Γ. el
dc.date.accessioned 2015-04-28T15:20:50Z
dc.date.available 2015-04-28T15:20:50Z
dc.date.issued 2015-04-28
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/9178
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.hjn.gr/%CE%B4%CE%B9%CE%B5%CF%81%CE%B5%CF%85%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CE%BD%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CF%80%CE%B7%CF%81 en
dc.subject επαγγελματική ανάπτυξη
dc.subject συνεχιζόμενη εκπαίδευση
dc.subject νοσηλευτικό προσωπικό
dc.subject professional development
dc.subject Education (Continuing education)
dc.subject nursing staff
dc.title Διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν τη συμμετοχή των νοσηλευτών σε προγράμματα συνεχιζόμενης εκπαίδευσης el
heal.type journalArticle
heal.classification Νοσηλευτική
heal.classification Εκπαίδευση
heal.classification Nursing
heal.classification Education
heal.classificationURI **N/A**-Νοσηλευτική
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85093362
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989
heal.keywordURI http://lod.nal.usda.gov/46078
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh99005759
heal.contributorName Σταθοπούλου, Χαρίκλεια el
heal.language el
heal.access forever
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Νοσηλευτικής el
heal.publicationDate 2012
heal.bibliographicCitation Καυγά, Α., Γκοβίνα, Ο., Βλάχου, Ε., Παυλάτου, Ν., Κουλούρη, Α. κ.α. (2012) Διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν τη συμμετοχή των νοσηλευτών σε προγράμματα συνεχιζόμενης εκπαίδευσης. Νοσηλευτική. 51 (3), σσ.288-296. Διαθέσιμο από: http://www.hjn.gr [Προσπελάστηκε 28/04/2015] el
heal.abstract Εισαγωγή: Η Νοσηλευτική είναι ένα από τα επαγγέλματα όπου η συνεχής ενημέρωση για τα νέα δεδομένα είναι αναγκαία. Η ταχεία παλαίωση της γνώσης οδηγεί στην ανάγκη για συνεχή εκπαίδευση και εξάσκηση σε νέες τεχνικές και μέσα. Τα κίνητρα, καθώς και τα προσωπικά και τα επαγγελματικά χαρακτηριστικά των νοσηλευτών διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην αύξηση της συμμετοχής τους σε προγράμματα Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης (ΣΕ).Σκοπός: Η παρούσα μελέτη έχει σκοπό να διερευνήσει τους παράγοντες που επηρεάζουν τη συμμετοχή των νοσηλευτών στη ΣΕ, σε σχέση με τα δημογραφικά, τα επαγγελματικά χαρακτηριστικά και τις αντιλήψεις τους για τη ΣΕ. Υλικό-Μέθοδος: Το δείγμα αποτέλεσαν 100 νοσηλευτές που εργάζονταν σε τρία δημόσια γενικά νοσοκομεία της Αθήνας και πληρούσαν τα κριτήρια συμμετοχής στη μελέτη. Ως δειγματοληπτική μέθοδος χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της σκόπιμης δειγματοληψίας. Για τη συλλογή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο δημογραφικών στοιχείων και η κλίμακα διερεύνησης των λόγων συμμετοχής (Participation Reason’s Scale, PRS) στη συνεχιζόμενη εκπαίδευση. Ο συντελεστής αξιοπιστίας Cronbach’s α της κλίμακας, συνολικά, είναι 0,89. Αποτελέσματα: Οι γυναίκες φάνηκε ότι θεωρούν σημαντικότερη τη ΣΕ σε σχέση με τους άνδρες (p=0,007). Ο βαθμός επάρκειας των γνώσεων για παροχή ποιοτικής φροντίδας συσχετίζεται θετικά με τη μεγαλύτερη ηλικία (p=0,016), την υψηλότερη θέση εργασίας (p=0,020) και τα περισσότερα χρόνια προϋπηρεσίας των νοσηλευτών (p=0,014). Η συμμετοχή των νοσηλευτών σε προγράμματα ΣΕ συσχετίζεται αρνητικά με το μεγαλύτερο αριθμό παιδιών (p=0,021) και θετικά με τη θέση ευθύνης που κατέχουν (p=0,046), καθώς και με το πόσο σημαντική θεωρούν τη συμμετοχή τους (p=0,042). Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της κλίμακας PRS, ο λόγος που επηρέασε θετικά σε στατιστικά σημαντικό επίπεδο τη συμμετοχή στη ΣΕ είναι η καλύτερη ανταπόκριση στις απαιτήσεις του επαγγέλματος (p=0,04) και σε οριακά στατιστικά σημαντικό επίπεδο η αποτελεσματικότερη ανταπόκριση στις ανάγκες των ασθενών (p=0,057). Συμπεράσματα: Δεδομένου ότι η ανάγκη επανεκτίμησης των γνώσεων και των δεξιοτήτων των νοσηλευτών είναι απαραίτητη σε μια ταχέως εξελισσόμενη κοι- νωνία, ο σχεδιασμός προγραμμάτων βασισμένων στις πραγματικές ανάγκες μετά από διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν τη συμμετοχή τους σε αυτά θεωρείται επιβεβλημένος για την επαγγελματική ανάπτυξη των νοσηλευτών και συνάδει απόλυτα με τη φιλοσοφία της εκπαίδευσης ενηλίκων. el
heal.publisher Εθνικός Σύνδεσμος Νοσηλευτών Ελλάδος el
heal.journalName Νοσηλευτική el
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αρχεία Μέγεθος Μορφότυπο Προβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες