Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μαρινάγη, Αικατερίνη Κ. el
dc.contributor.author Ακρίβος, Χρήστος Κ. el
dc.contributor.author Marinagi, Catherine C. en
dc.contributor.author Akrivos, Christos en
dc.date.accessioned 2015-04-29T07:23:46Z
dc.date.available 2015-04-29T07:23:46Z
dc.date.issued 2015-04-29
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/9225
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://history.icininfo.net/2011/ el
dc.source http://history.icininfo.net/2011/FileStore/procs_INFO_2011.pdf el
dc.subject Enterprise resource planning
dc.subject Customer relations--Management
dc.subject E-business
dc.subject Τηλεργασία
dc.subject Διαχείριση επιχειρησιακών πόρων
dc.subject Σχέσεις πελατών - Διαχείριση
dc.subject Business strategy
dc.subject Επιχειρηματική στρατηγική
dc.subject Value creation
dc.subject Δημιουργία αξίας
dc.title Strategic alignment of ERP, CRM and E-business en
heal.type conferenceItem
heal.secondaryTitle a value creation en
heal.classification Administration
heal.classification Entrepreneurship
heal.classification Διοίκηση και οργάνωση
heal.classification Επιχειρηματικότητα
heal.classificationURI http://skos.um.es/unescothes/C00039
heal.classificationURI http://lod.nal.usda.gov/20578
heal.classificationURI **N/A**-Διοίκηση και οργάνωση
heal.classificationURI **N/A**-Επιχειρηματικότητα
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2011002664
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2007005453
heal.keywordURI http://zbw.eu/stw/descriptor/19544-0
heal.contributorName Γιαννακόπουλος, Γεώργιος Α. (συντ.) el
heal.contributorName Σακκάς, Δαμιανός Π. (συντ.) el
heal.language en
heal.access free
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης el
heal.publicationDate 2011-09
heal.bibliographicCitation Marinagi, C.C. and Akrivos, C.K. (2011). Strategic alignment of ERP, CRM and E-business: a value creation. International Conference on Integrated Information (IC-ININFO 2011), Kos Island, Greece, 29 September - 3 Octomber 2011. pp. 347-350. Available from: http://history.icininfo.net/2011/FileStore/procs_INFO_2011.pdf en
heal.abstract The role of strategic business alignment with information management in achieving business performance is discussed in this paper. The main hypothesis is that the degree of business strategy alignment affects enterprise information management and time-related operating performance, and through these two intermediate constructs, improves business performance. The alignment between overall business objectives and technology-related decisions is a prerequisite for a business to survive in the today’s global e-competition and the digital era. The strategic point of alignment is the value creation that enables a company to develop a strong competitive advantage and thus not only to survive but also to become a leader in the market. en
heal.fullTextAvailability true
heal.conferenceName International Conference on Integrated Information (IC-ININFO 2011) en
heal.conferenceItemType poster


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες