Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ακρίβος, Χρήστος Κ. el
dc.contributor.author Ρεκλείτης, Παναγιώτης Δ. el
dc.contributor.author Akrivos, Christos en
dc.contributor.author Reklitis, Panagiotis en
dc.date.accessioned 2015-04-29T08:42:54Z
dc.date.available 2015-04-29T08:42:54Z
dc.date.issued 2015-04-29
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/9232
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://history.icininfo.net/2011/ el
dc.source http://history.icininfo.net/2011/FileStore/procs_INFO_2011.pdf el
dc.subject Human Resource Management
dc.subject Tourism industry
dc.subject Total quality
dc.subject Συνολική ποιότητα
dc.subject Διαχείριση των ανθρώπινων πόρων
dc.subject Employees motivation
dc.subject Εργασιακό κίνητρο
dc.subject Ξενοδοχεία
dc.subject Hotels
dc.subject Τουριστική βιομηχανία
dc.title The human factor as a mediator to the total quality in the tourism companies en
heal.type conferenceItem
heal.secondaryTitle the Impact of employees’ motivation to wuality improvements en
heal.classification Entrepreneurship
heal.classification Tourism
heal.classification Επιχειρηματικότητα
heal.classification Τουρισμός
heal.classificationURI http://lod.nal.usda.gov/20578
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/descriptor/13644-5
heal.classificationURI **N/A**-Επιχειρηματικότητα
heal.classificationURI **N/A**-Τουρισμός
heal.keywordURI http://zbw.eu/stw/descriptor/12567-2
heal.keywordURI http://zbw.eu/stw/descriptor/12927-5
heal.contributorName Γιαννακόπουλος, Γεώργιος Α. (συντ.) el
heal.contributorName Σακκάς, Δαμιανός Π. (συντ.) el
heal.language en
heal.access free
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης el
heal.publicationDate 2011-09
heal.bibliographicCitation Trivellas, P., Gerogiannis, V. and Svarna, S. (2011). The human factor as a mediator to the total quality in the tourism companies: the Impact of employees’ motivation to wuality improvements. International Conference on Integrated Information (IC-ININFO 2011), Kos Island, Greece, 29 September - 3 Octomber 2011. pp. 360-362. Available from: http://history.icininfo.net/2011/FileStore/procs_INFO_2011.pdf en
heal.abstract The paper examines the motivation methods used by the hospitality enterprises and how employees perceive quality in their every day operation experience. The aim of the study is to explore the implications of employees’ motivation and job satisfaction to the service quality and quality improvements. The contribution is to reveal the specific tools of motivation that work effectively in the hospitality industry. en
heal.fullTextAvailability true
heal.conferenceName International Conference on Integrated Information (IC-ININFO 2011) en
heal.conferenceItemType full paper


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες