Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σιδηροπούλου, Φαίνη el
dc.contributor.author Τσαούλα, Νάντια el
dc.date.accessioned 2015-05-03T14:20:04Z
dc.date.issued 2015-05-03
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/9570
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source www.ypsilon.gr en
dc.subject Παιδική ψυχολογία
dc.subject Παιδαγωγοί
dc.subject Βρεφονηπιακός σταθμός
dc.subject Child psychology
dc.subject Kindergarden
dc.subject Educators
dc.title Παιδικός σταθμός και έρευνα el
heal.type book
heal.secondaryTitle τοπίο πολυεπίπεδης επικοινωνίας el
heal.classification Education
heal.classification Education, Preschool
heal.classification Εκπαίδευση
heal.classification Εκπαίδευση, Προσχολική
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85041072
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση, Προσχολική
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.access forever
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Προσχολικής Αγωγής el
heal.publicationDate 2008
heal.bibliographicCitation Σιδηροπούλου, Φ. και Τσαούλα, Ν. (2008) Παιδικός Σταθμός και Έρευνα.Τοπίο πολυεπίπεδης επικοινωνίας. Αθήνα: Ύψιλον el
heal.abstract Η εκπαιδευτική έρευνα στην Ελλάδα, ακολουθώντας το παράδειγμα πολλών ευρωπαϊκών και αμερικανικών χωρών, αποπειράται αλλαγές στην επικοινωνία μεταξύ του ακαδημαϊκού και του επαγγελματικού χώρου. Σ' αυτό το βιβλίο καταγράφονται καινοτόμες δράσεις στο χώρο του βρεφονηπιακού σταθμού, στη συνεργασία και στην έρευνα, που έχουν ως αποτέλεσμα την παραγωγή μιας νέας και σύνθετης παιδαγωγικής γνώσης. Με έμφαση στον παιδαγωγό της πράξης, και ιδιαίτερα στον κοινωνικά σύνθετο ρόλο του στο βρεφονηπιακό και στον παιδικό σταθμό, παρουσιάζονται η πορεία και τα αποτελέσματα της παρούσας εργασίας. Η τριετής ερευνητική προσπάθεια, μέσω συναντήσεων παιδαγωγικών ομάδων, απεικονίζει την υπάρχουσα πραγματικότητα με στόχο την ευαισθητοποίηση των συντελεστών σε θέματα κρίσης. Τέλος, παρουσιάζεται η αξιολόγησή της με τα ποιοτικά αποτελέσματα που επαναπροσδιορίζουν ρόλους και μορφές επικοινωνίας. Συντελεστές αλλά και αποδέκτες του εγχειρήματος είναι οι εργαζόμενοι στον παιδικό σταθμό, οι φοιτητές, οι εκπαιδευτικοί και οι ερευνητές του ακαδημαϊκού χώρου. el
heal.publisher Εκδόσεις Ύψιλον el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αρχεία Μέγεθος Μορφότυπο Προβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες