Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σιδηροπούλου, Φαίνη el
dc.contributor.author Τσαούλα, Νάντια el
dc.contributor.author Νανούρη, Μαίρη el
dc.date.accessioned 2015-05-03T17:03:56Z
dc.date.available 2015-05-03T17:03:56Z
dc.date.issued 2015-05-03
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/9590
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject Δια βίου μάθηση
dc.subject Lifelong learning
dc.title Δια βίου εκπαίδευση el
heal.type conferenceItem
heal.secondaryTitle οι αλληλεπιδράσεις ακαδημαϊκού και εργασιακού χώρου el
heal.classification Education
heal.classification Continuing education
heal.classification Εκπαίδευση
heal.classification Συνεχιζόμενη εκπαίδευση
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85031562
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση
heal.classificationURI **N/A**-Συνεχιζόμενη εκπαίδευση
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Προσχολικής Αγωγής el
heal.publicationDate 2010-10-22
heal.bibliographicCitation Σιδηροπούλου, Τ., Τσαουλά, Κ. και Νανούρη, Μ. (2010) Δια βίου εκπαίδευση: οι αλληλεπιδράσεις ακαδημαϊκού και εργασιακού χώρου. Στο 2ο Διεθνές Συνέδριο Προσχολικής Αγωγής: "Σύγχρονες τάσεις και προοπτικές στην Προσχολική Αγωγή και Εκπαίδευση του 21ου αιώνα", Πρακτικά. 22 με 24 Οκτωβρίου 2010. Ιωάννινα el
heal.abstract The aim of our study was to investigate the interactions between academic society and the educational institutions (kindergartens) through new psycho pedagogue and teaching approaches. The purpose of our intervention, is the experimentation of using a tool from an educator’s e-portfolio (electronic file of personal and professional achievements), which is a form of self meditation, as a mean to the educator’s professional developments. For that reason we developed a communication between the kindergartens and the Preschool Education Department, in order to be an association between the future educators (student) and the professional with experience. This bond enforces his/her training and professional development and aims to a lifelong education. The results showed a particular fact. The significance and the interest in the e-portfolio case isn’t so much itself, as the experience that educators, who created it, get as they materialize it. E-portfolio offered the possibility to the group to develop an atmosphere of a safe, free and rich in stimulations environment. en
heal.fullTextAvailability false
heal.conferenceName 2ο Διεθνές Συνέδριο Προσχολικής Αγωγής el
heal.conferenceItemType poster


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες