dc.contributor.author | Σιδηροπούλου, Φαίνη | el |
dc.contributor.author | Τσαούλα, Νάντια | el |
dc.contributor.author | Νανούρη, Μαίρη | el |
dc.date.accessioned | 2015-05-03T17:03:56Z | |
dc.date.available | 2015-05-03T17:03:56Z | |
dc.date.issued | 2015-05-03 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11400/9590 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Δια βίου μάθηση | |
dc.subject | Lifelong learning | |
dc.title | Δια βίου εκπαίδευση | el |
heal.type | conferenceItem | |
heal.secondaryTitle | οι αλληλεπιδράσεις ακαδημαϊκού και εργασιακού χώρου | el |
heal.classification | Education | |
heal.classification | Continuing education | |
heal.classification | Εκπαίδευση | |
heal.classification | Συνεχιζόμενη εκπαίδευση | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989 | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85031562 | |
heal.classificationURI | **N/A**-Εκπαίδευση | |
heal.classificationURI | **N/A**-Συνεχιζόμενη εκπαίδευση | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Προσχολικής Αγωγής | el |
heal.publicationDate | 2010-10-22 | |
heal.bibliographicCitation | Σιδηροπούλου, Τ., Τσαουλά, Κ. και Νανούρη, Μ. (2010) Δια βίου εκπαίδευση: οι αλληλεπιδράσεις ακαδημαϊκού και εργασιακού χώρου. Στο 2ο Διεθνές Συνέδριο Προσχολικής Αγωγής: "Σύγχρονες τάσεις και προοπτικές στην Προσχολική Αγωγή και Εκπαίδευση του 21ου αιώνα", Πρακτικά. 22 με 24 Οκτωβρίου 2010. Ιωάννινα | el |
heal.abstract | The aim of our study was to investigate the interactions between academic society and the educational institutions (kindergartens) through new psycho pedagogue and teaching approaches. The purpose of our intervention, is the experimentation of using a tool from an educator’s e-portfolio (electronic file of personal and professional achievements), which is a form of self meditation, as a mean to the educator’s professional developments. For that reason we developed a communication between the kindergartens and the Preschool Education Department, in order to be an association between the future educators (student) and the professional with experience. This bond enforces his/her training and professional development and aims to a lifelong education. The results showed a particular fact. The significance and the interest in the e-portfolio case isn’t so much itself, as the experience that educators, who created it, get as they materialize it. E-portfolio offered the possibility to the group to develop an atmosphere of a safe, free and rich in stimulations environment. | en |
heal.fullTextAvailability | false | |
heal.conferenceName | 2ο Διεθνές Συνέδριο Προσχολικής Αγωγής | el |
heal.conferenceItemType | poster |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: