Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ζέρβα, Μαρία el
dc.contributor.author Τσαούλα, Νάντια el
dc.contributor.author Σαλωνίδης, Βασίλειος el
dc.contributor.author Γιαρέντη, Κωνσταντίνα el
dc.contributor.author Παπαδοπούλου, Ελένη el
dc.date.accessioned 2015-05-04T16:57:20Z
dc.date.issued 2015-05-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/9676
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.disigma.gr/ en
dc.subject Higher education
dc.subject Θεωρία της εκπαίδευσης
dc.subject Σχολικές βαθμίδες
dc.subject Theory of education
dc.subject Education levels
dc.title Τεχνικές μετάβασης el
heal.type bookChapter
heal.secondaryTitle μια συνεργασία τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και βρεφονηπιακού σταθμού el
heal.classification Education
heal.classification Education, Preschool
heal.classification Εκπαίδευση
heal.classification Εκπαίδευση, Προσχολική
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85041072
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση, Προσχολική
heal.contributorName Βαρούχας, Ζαχαρίας el
heal.identifier.secondary 978-960-93-4493-7
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.access forever
heal.publicationDate 2012
heal.bibliographicCitation Ζέρβα, Μ., Τσαούλα, Κ., Γιαρέντη, Κ., Παπαδοπούλου, Ε., Σαλωνίδης, Β. κ.α. (2012) Τεχνικές μετάβασης: Μια συνεργασία τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και βρεφονηπιακού σταθμού. Στο Γουριώτου, Ε. (επιμ.) Μετάβαση και συνέχεια στην εκπαίδευση. Θεωρητικές και ερευνητικές προσεγγίσεις (σ.334-342). Αθήνα: ΔιΣίγμα el
heal.abstract Η εμπειρία μετάβασης ενός παιδιού από τη μια εκπαιδευτική βαθμίδα στην άλλη δεν είναι μόνο μια διαδικασία μάθησης γνώσεων, στάσεων, δεξιοτήτων. Είναι πολύ περισσότερο μια διαδικασία αλλαγής (μεταμόρφωσης) του παιδιού, δόμησης της ταυτότητας και κατασκευής νοήματος. Εν μέσω προκλήσεων, προσδοκιών, αναγκών και αναψυχής. Αρκεί όμως η ατομική προσπάθεια του παιδιού/του νέου προκειμένου να καταφέρει να βιώσει ομαλές μεταβάσεις κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής του πορείας; Ποιοι εμπλέκονται στη μετάβαση και ποιος είναι ο ρόλος του; Με ποιο τρόπο θα διασφαλίσουν τη συνέχεια στη ζωή και εκπαίδευση των παιδιών και των νέων; Τι είδους αλλαγές συμβαίνουν στα παιδιά κατά τη διάρκεια της μετάβασής τους από τη μια εκπαιδευτική βαθμίδα στην άλλη; Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν αυτέ τις αλλαγές; Ποιο είναι το τίμημα των μεταβάσεων για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες και για τα παιδιά που προέρχονται από κοινωνικά ευάλωτες ομάδες; Τι μας δείχνουν οι εμπειρίες από τις άλλες χώρες; el
heal.publisher Εκδόσεις ΔιΣίγμα el
heal.fullTextAvailability false
heal.bookName Μετάβαση και συνέχεια στην εκπαίδευση. Θεωρητικές και ερευνητικές προσεγγίσεις el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αρχεία Μέγεθος Μορφότυπο Προβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες