Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μουσένα, Ελένη el
dc.contributor.author Ζέρβα, Μαρία el
dc.date.accessioned 2015-05-04T17:45:06Z
dc.date.available 2015-05-04T17:45:06Z
dc.date.issued 2015-05-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/9681
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source www.elliepek.gr en
dc.subject Προφορικός λόγος
dc.subject Ομιλία
dc.subject Γλώσσα
dc.subject Νηπιαγωγείο
dc.subject Speech
dc.subject Kindergarden
dc.title Η άνοδος της προφορικότητας στα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών el
heal.type conferenceItem
heal.classification Education
heal.classification Education, Preschool
heal.classification Εκπαίδευση
heal.classification Εκπαίδευση, Προσχολική
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85041072
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση, Προσχολική
heal.identifier.secondary 1790-8574
heal.language el
heal.access free
heal.publicationDate 2010
heal.bibliographicCitation Μουσένα, Ε. και Ζέρβα, Μ. (2011) Η άνοδος της προφορικότητας στα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών. Στο 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο του Ελληνικού Ινστιτούτου Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής & Εκπαίδευσης: Μαθαίνω πώς να μαθαίνω, Πρακτικά. 7 με 9 Μαΐου 2010. Αθήνα el
heal.fullTextAvailability true
heal.conferenceName 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο του Ελληνικού Ινστιτούτου Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής & Εκπαίδευσης: Μαθαίνω πώς να μαθαίνω el
heal.conferenceItemType poster


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες