dc.contributor.author | Ζέρβα, Μαρία | el |
dc.contributor.author | Σιδηροπούλου, Φαίνη | el |
dc.contributor.author | Ζέρβας, Κωνσταντίνος | el |
dc.contributor.author | Σαλωνίδης, Βασίλειος | el |
dc.date.accessioned | 2015-05-04T19:01:51Z | |
dc.date.available | 2015-05-04T19:01:51Z | |
dc.date.issued | 2015-05-04 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11400/9691 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.source | http://www.eriande.elemedu.upatras.gr/?section=985&language=el&page706=1&itemid706=1083 | en |
dc.subject | Nursery | |
dc.subject | Health education | |
dc.subject | Ανάπτυξη παιδιών | |
dc.subject | Child development | |
dc.title | Η προέκταση του ρόλου του βρεφονηπιακού σταθμού ως θεσμού του κράτους πρόνοιας | el |
heal.type | conferenceItem | |
heal.secondaryTitle | το παράδειγμα της αγωγής υγείας | el |
heal.classification | Education | |
heal.classification | Education, Preschool | |
heal.classification | Εκπαίδευση | |
heal.classification | Εκπαίδευση, Προσχολική | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989 | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85041072 | |
heal.classificationURI | **N/A**-Εκπαίδευση | |
heal.classificationURI | **N/A**-Εκπαίδευση, Προσχολική | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Προσχολικής Αγωγής | el |
heal.publicationDate | 2008-10-03 | |
heal.bibliographicCitation | Ζέρβα, Μ., Σιδηροπούλου, Τ., Ζέρβας, Κ. και Σαλωνίδης, Β. (2009) Η προέκταση του ρόλου του βρεφονηπιακού σταθμού ως θεσμού του κράτους πρόνοιας: το παράδειγμα της αγωγής υγείας. Στο 5ο Επιστημονικό Συνέδριο Ιστορίας της Εκπαίδευσης: Εκπαίδευση και Κοινωνική Δικαιοσύνη, Πρακτικά. 3 με 5 Οκτωβρίου 2008. Αθήνα | el |
heal.abstract | Ο βρεφονηπιακός σταθμός ως βασικός συμπαραστάτης της σύγχρονης οικογένειας, αποτελεί την προέκταση παλαιότερων ιδρυμάτων πρόνοιας και έχει στόχο να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για την ομαλή ανάπτυξη των μικρών παιδιών μέσα από κατάλληλες συνθήκες φροντίδας και αγωγής. Επιχειρώντας μια ανασκόπηση από την ίδρυση του ελληνικού κράτους διαπιστώνουμε ότι o συγκεκριμένος θεσμός, αποτελεί ένα ζωντανό οργανισμό μέσα σε κάθε οργανωμένη κοινωνία και ιδρύεται για να καλύψει συγκεκριμένες ιστορικές και κοινωνικές ανάγκες (πόλεμος, ορφανά παιδιά, άγαμη μητέρα και εργαζόμενη μητέρα). Στους Βρεφονηπιακούς σταθμούς δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην ομαλή ανάπτυξη των μικρών παιδιών (σωματική και ψυχική υγεία) και παρόλες τις αντικειμενικές δυσκολίες και την οικονομική δυσπραγία ορισμένων εποχών, λαμβάνονται υπόψη τα πορίσματα επιστημών όπως της ψυχολογίας, της ιατρικής, της παιδαγωγικής. Παράλληλα γίνεται προσπάθεια ώστε ο θεσμός να βελτιώνει τις υπηρεσίες που παρέχει και να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των καιρών. | el |
heal.abstract | A basic helpmate of modern families is the day nursery, as an extension of ere provision foundations and its’ aim is to build the right conditions for little children’s normal development under the appropriate circumstances of caring and upbringing. Since Greek nation’s establishment, we can see that this institution reflects a real system in each organized society, and is being established to cover certain historic and social needs (war, orphans, single mothers, working mothers). Even there is given much of emphasis on little children’s normal upbringing (physical and mental health) and even all the objective difficulties and the economical slump of some eras, findings of sciences such as psychology, medicine, and pedagogics are taken under great consideration and is being a great try in order this institution to provide better services and meet this time’s requirements. | en |
heal.fullTextAvailability | true | |
heal.conferenceName | 5ο Επιστημονικό Συνέδριο Ιστορίας της Εκπαίδευσης: Εκπαίδευση και Κοινωνική Δικαιοσύνη | el |
heal.conferenceItemType | poster |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: