Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σιδηροπούλου, Φαίνη el
dc.date.accessioned 2015-05-08T19:36:05Z
dc.date.issued 2015-05-08
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/9993
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.dardanosnet.gr/ en
dc.subject Εκπαιδευτικά προγράμματα
dc.subject Παιδαγωγικές μέθοδοι
dc.subject Educational programmes
dc.subject Pedagogy
dc.title Η δεύτερη και τρίτη χρονιά του προγράμματος "Synergie" el
heal.type bookChapter
heal.classification Education
heal.classification Education, Preschool
heal.classification Εκπαίδευση
heal.classification Εκπαίδευση, Προσχολική
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85041072
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση, Προσχολική
heal.identifier.secondary 960-402-076-5
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.access forever
heal.publicationDate 2003
heal.bibliographicCitation Σιδηροπούλου, Φ. (2003) Η δεύτερη και τρίτη χρονιά του προγράμματος «Synergie». Στο Προς μια συνεργατική και συμμετοχική επιμόρφωση στην προσχολική αγωγή, (σ.115-127). Αθήνα: Τυπωθήτω el
heal.abstract Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει την "περιπέτεια" μιας προσπάθειας που στοχεύει στην ανανέωση του εκπαιδευτικού συστήματος στην Ελλάδα. Σε συνεργασία με ερευνητικές ομάδες από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες (Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Βέλγιο κ.ά.), η ΕΑΔΑΠ μελέτησε τους παράγοντες που προσδιορίζουν την παιδαγωγική πράξη, σε συνάρτηση με τις ιδιαιτερότητες του εκάστοτε εκπαιδευτικού περιβάλλοντος. Απόρροια αυτής της προσπάθειας είναι το πρόγραμμα "Synergie", το οποίο, μέχρι στιγμής έχει εφαρμοστεί με μεγάλη επιτυχία στην προσχολική εκπαίδευση. Πρόκειται για ένα καινοτόμο σχήμα συμμετοχικής και συνεργατικής επιμόρφωσης, που στηρίζεται σε ένα σαφές θεωρητικό και μεθοδολογικό πλαίσιο, συνδυάζοντας την έρευνα δράσης με την επιμόρφωση. Το σχήμα αυτό απέχει κατά πολύ από τις μέχρι τώρα προτάσεις επιμόρφωσης που υφίστανται οι εκπαιδευτικοί, γιατί: απορρίπτει τη σεναριακή μορφή επιμόρφωσης, εμπλέκει ενεργά όλο το προσωπικό του εκπαιδευτικού οργανισμού, πραγματοποιείται στο χρόνο και το χώρο εργασίας του, στηρίζεται στις ανάγκες και τις επιθυμίες των εκπαιδευτικών, εφαρμόζεται για μεγάλο χρονικό διάστημα. Η ελληνική και ξένη εμπειρία απέδειξαν ότι το πρόγραμμα "Synergie" είναι ένα ευέλικτο σχήμα επιμόρφωσης, που μπορεί να προσαρμοστεί σε διαφορετικές συνθήκες (θεσμικό πλαίσιο, βαθμίδα εκπαίδευσης, διδακτέα ύλη κλπ.). Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων αλλά και σε όσους φορείς ενδιαφέρονται να επιμορφώσουν το προσωπικό της υπηρεσίας τους. el
heal.publisher Εκδόσεις Τυπωθήτω el
heal.fullTextAvailability false
heal.bookName Προς μια συνεργατική και συμμετοχική επιμόρφωση στην προσχολική αγωγή el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αρχεία Μέγεθος Μορφότυπο Προβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες