Όνομα Συνεδρίου:2η Πανελλήνια ∆ιηµερίδα µε διεθνή συµµετοχή «∆ιδακτική της Πληροφορικής»
Το παρόν άρθρο στοχεύει στην παρουσίαση της Μαθησιακής Μεθόδου Επίλυσης
Προβληµάτων όπως αυτή υλοποιήθηκε από µαθητές της Τεχνικής Επαγγελµατικής Εκπαίδευσης για
την κατασκευή της Ιστοσελίδας του σχολείου τους. Το εγχείρηµα αυτό αποτελεί την πρώτη πιλοτική
εφαρµογή της µεθόδου στη ∆ευτεροβάθµια Εκπαίδευση που σκοπό είχε να εξετάσει το ενδεχόµενο
συλλογής θετικών δειγµάτων για την ∆ιδασκαλία της Πληροφορικής στη χώρα µας. Παρόλο που η
συγκεκριµένη µελέτη έχει περιορισµένο εύρος και παρότι έµελλε να αντιµετωπίσει πλήθος
δυσκολιών, οι πληροφορίες που συλλέχτηκαν αξίζει να συζητηθούν καθώς κάθε άλλο παρά
απαξιώνουν την καινοτόµο αυτή µεθοδολογία.