Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γεωργούλη, Κατερίνα el
dc.contributor.author Μπακογιάννης, Σπύρος el
dc.contributor.author Γιαννακούλιας, Παναγιώτης el
dc.date.accessioned 2015-05-11T20:09:49Z
dc.date.available 2015-05-11T20:09:49Z
dc.date.issued 2015-05-11
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/10170
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject Problem-based learning
dc.subject Lifelong education
dc.subject Computer Science
dc.subject Μαθησιακή Μέθοδος Επίλυσης Προβληµάτων (ΜΜΕΠ)
dc.subject Αυτοκατευθυνόµενη - Συνεργατική Μάθηση
dc.subject ∆ια βίου Εκπαίδευση
dc.subject Πληροφορική
dc.title Η μέθοδος επίλυσης προβλημάτων στη μάθηση βασικών δεξιοτήτων που αφορούν στην κατασκευή ιστοσελίδας el
heal.type conferenceItem
heal.classification Science
heal.classification Mathematics
heal.classification Επιστήμες
heal.classification Μαθηματικά
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/descriptor/15685-2
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/thsys/70269
heal.classificationURI **N/A**-Επιστήμες
heal.classificationURI **N/A**-Μαθηματικά
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh95007437
heal.keywordURI http://skos.um.es/unescothes/C02296
heal.keywordURI http://zbw.eu/stw/thsys/73339
heal.language el
heal.access campus
heal.publicationDate 2004
heal.bibliographicCitation Γεωργούλη, Κ., Μπακογιάννης, Σ. και Γιαννακούλιας, Π. (2004) Η μέθοδος επίλυσης προβλημάτων στη μάθηση βασικών δεξιοτήτων που αφορούν στην κατασκευή ιστοσελίδας, Σε: Πρακτικά 2η Πανελλήνιας ∆ιηµερίδας µε διεθνή συµµετοχή «∆ιδακτική της Πληροφορικής». Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος, Ελλάδα, Οκτώβριος, 2004. p.261-270. el
heal.abstract Το παρόν άρθρο στοχεύει στην παρουσίαση της Μαθησιακής Μεθόδου Επίλυσης Προβληµάτων όπως αυτή υλοποιήθηκε από µαθητές της Τεχνικής Επαγγελµατικής Εκπαίδευσης για την κατασκευή της Ιστοσελίδας του σχολείου τους. Το εγχείρηµα αυτό αποτελεί την πρώτη πιλοτική εφαρµογή της µεθόδου στη ∆ευτεροβάθµια Εκπαίδευση που σκοπό είχε να εξετάσει το ενδεχόµενο συλλογής θετικών δειγµάτων για την ∆ιδασκαλία της Πληροφορικής στη χώρα µας. Παρόλο που η συγκεκριµένη µελέτη έχει περιορισµένο εύρος και παρότι έµελλε να αντιµετωπίσει πλήθος δυσκολιών, οι πληροφορίες που συλλέχτηκαν αξίζει να συζητηθούν καθώς κάθε άλλο παρά απαξιώνουν την καινοτόµο αυτή µεθοδολογία. el
heal.fullTextAvailability true
heal.conferenceName 2η Πανελλήνια ∆ιηµερίδα µε διεθνή συµµετοχή «∆ιδακτική της Πληροφορικής» el
heal.conferenceItemType poster


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες