dc.contributor.author | Γεωργούλη, Κατερίνα | el |
dc.contributor.author | Μπακογιάννης, Σπύρος | el |
dc.contributor.author | Γιαννακούλιας, Παναγιώτης | el |
dc.date.accessioned | 2015-05-11T20:09:49Z | |
dc.date.available | 2015-05-11T20:09:49Z | |
dc.date.issued | 2015-05-11 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11400/10170 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Problem-based learning | |
dc.subject | Lifelong education | |
dc.subject | Computer Science | |
dc.subject | Μαθησιακή Μέθοδος Επίλυσης Προβληµάτων (ΜΜΕΠ) | |
dc.subject | Αυτοκατευθυνόµενη - Συνεργατική Μάθηση | |
dc.subject | ∆ια βίου Εκπαίδευση | |
dc.subject | Πληροφορική | |
dc.title | Η μέθοδος επίλυσης προβλημάτων στη μάθηση βασικών δεξιοτήτων που αφορούν στην κατασκευή ιστοσελίδας | el |
heal.type | conferenceItem | |
heal.classification | Science | |
heal.classification | Mathematics | |
heal.classification | Επιστήμες | |
heal.classification | Μαθηματικά | |
heal.classificationURI | http://zbw.eu/stw/descriptor/15685-2 | |
heal.classificationURI | http://zbw.eu/stw/thsys/70269 | |
heal.classificationURI | **N/A**-Επιστήμες | |
heal.classificationURI | **N/A**-Μαθηματικά | |
heal.keywordURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh95007437 | |
heal.keywordURI | http://skos.um.es/unescothes/C02296 | |
heal.keywordURI | http://zbw.eu/stw/thsys/73339 | |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.publicationDate | 2004 | |
heal.bibliographicCitation | Γεωργούλη, Κ., Μπακογιάννης, Σ. και Γιαννακούλιας, Π. (2004) Η μέθοδος επίλυσης προβλημάτων στη μάθηση βασικών δεξιοτήτων που αφορούν στην κατασκευή ιστοσελίδας, Σε: Πρακτικά 2η Πανελλήνιας ∆ιηµερίδας µε διεθνή συµµετοχή «∆ιδακτική της Πληροφορικής». Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος, Ελλάδα, Οκτώβριος, 2004. p.261-270. | el |
heal.abstract | Το παρόν άρθρο στοχεύει στην παρουσίαση της Μαθησιακής Μεθόδου Επίλυσης Προβληµάτων όπως αυτή υλοποιήθηκε από µαθητές της Τεχνικής Επαγγελµατικής Εκπαίδευσης για την κατασκευή της Ιστοσελίδας του σχολείου τους. Το εγχείρηµα αυτό αποτελεί την πρώτη πιλοτική εφαρµογή της µεθόδου στη ∆ευτεροβάθµια Εκπαίδευση που σκοπό είχε να εξετάσει το ενδεχόµενο συλλογής θετικών δειγµάτων για την ∆ιδασκαλία της Πληροφορικής στη χώρα µας. Παρόλο που η συγκεκριµένη µελέτη έχει περιορισµένο εύρος και παρότι έµελλε να αντιµετωπίσει πλήθος δυσκολιών, οι πληροφορίες που συλλέχτηκαν αξίζει να συζητηθούν καθώς κάθε άλλο παρά απαξιώνουν την καινοτόµο αυτή µεθοδολογία. | el |
heal.fullTextAvailability | true | |
heal.conferenceName | 2η Πανελλήνια ∆ιηµερίδα µε διεθνή συµµετοχή «∆ιδακτική της Πληροφορικής» | el |
heal.conferenceItemType | poster |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: