Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Βάσσης, Δημήτριος el
dc.contributor.author Μαρινάγη, Αικατερίνη Κ. el
dc.contributor.author Μπέλσης, Πέτρος el
dc.contributor.author Σκουρλάς, Χρήστος Π. el
dc.contributor.author Τσούκαλας, Βασίλειος Θ. el
dc.date.accessioned 2015-05-24T18:03:45Z
dc.date.available 2015-05-24T18:03:45Z
dc.date.issued 2015-05-24
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/11058
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://dl.acm.org/citation.cfm?doid=2491845.2491891 el
dc.subject Adaptive web-based assessment
dc.subject D-HH students
dc.subject Dyslexic students
dc.subject Δυσλεκτικοί μαθητές
dc.subject Mobile assessment
dc.subject Αξιολόγηση κινητού
dc.subject Personalization
dc.subject Εξατομίκευση
dc.subject Secure wireless infrastructures
dc.subject Ασφαλής ασύρματη υποδομή
dc.title Secure mobile assessment of deaf and hard-of-hearing and dyslexic students in higher education en
heal.type conferenceItem
heal.classification Technology
heal.classification Computer science
heal.classification Τεχνολογία
heal.classification Πληροφορική
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/descriptor/10470-6
heal.classificationURI http://skos.um.es/unescothes/C00750
heal.classificationURI **N/A**-Τεχνολογία
heal.classificationURI **N/A**-Πληροφορική
heal.identifier.secondary ISBN: 978-145031969-0
heal.identifier.secondary DOI: 10.1145/2491845.2491891
heal.language en
heal.access campus
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. el
heal.publicationDate 2013-09
heal.bibliographicCitation Vassis, D., Marinagi, C. C., Belsis, P., Skourlas, C. P. and Tsoukalas, V. Th. (2013). Secure mobile assessment of deaf and hard-of-hearing and dyslexic students in higher education. 17th Panhellenic Conference on Informatics(PCI) 2013. Thessaloniki, Greece. 19 - 21 September 2013. pp. 311-318. Available from: http://dl.acm.org/citation.cfm?doid=2491845.2491891. en
heal.abstract Mobile devices enable ubiquitous access to information, preserving individualization, collaboration, and continuity. Advances on mobile devices make them suitable not only for learning, but also for assessment of students with special needs. Deaf and Hard-of-Hearing and dyslexic students can take advantages of specialized features of mobile devices such as rich visual content, vibrating alert and flashing display. In this paper, a wireless framework is proposed, which is based on standardized wireless technologies and public key cryptography, to secure the mobile assessment procedure. Moreover, personalization techniques are applied in order to enable the adjustment of the test questions and the appearance of screens to student's needs. en
heal.sponsor Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο el
heal.sponsor Αλεξάνδρειο Τ.Ε.Ι. el
heal.sponsor The University of Sheffield en
heal.sponsor Πανεπιστήμιο Μακεδονίας el
heal.publisher ACM el
heal.fullTextAvailability true
heal.conferenceName 17th Panhellenic Conference on Informatics en
heal.conferenceItemType full paper


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες