Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σκουρλάς, Χρήστος Π. el
dc.contributor.author Σγουροπούλου, Κλειώ el
dc.contributor.author Μπέλσης, Πέτρος el
dc.contributor.author Πάντζιου, Γραμματή Ε. el
dc.contributor.author Σφήκας, Κωνσταντίνος el
dc.date.accessioned 2015-05-27T19:36:54Z
dc.date.issued 2015-05-27
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/11280
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject Ανώτατο Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο
dc.subject δυσλεξία
dc.subject Εθνικές και θεσμικές πολιτικές
dc.subject Τεχνολογίες επικοινωνίας
dc.subject Higher Educational Context
dc.subject Dyslexia
dc.subject National and institutional policies
dc.subject Communication Technologies
dc.title Learner profiles in the higher educational context en
heal.type conferenceItem
heal.classification Τεχνολογία
heal.classification Πληροφορική
heal.classification Technology
heal.classification Computer science
heal.classificationURI **N/A**-Τεχνολογία
heal.classificationURI **N/A**-Πληροφορική
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85133147
heal.classificationURI http://skos.um.es/unescothes/C00750
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040336
heal.contributorName Fosses, N. en
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language en
heal.access forever
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. el
heal.publicationDate 2007-09
heal.bibliographicCitation Skourlas, C. Sgouropoulou, C., Belsis, P., Pantziou, G., Sfikas, C. et al. (2007) Learner profiles in the Higher Educational Context. Proceedings of e-Ra, 2nd International Conference Information Technology to Science, Economy, Society and Education. Athens, Greece en
heal.abstract National and institutional policies in Greece intensively foment the reformation of Higher Education (HE) in order to build upon the potential of new Information and Communication Technologies (ICT). The integration of e-learning approaches currently constitutes a high priority issue for tertiary educational institutions. It is important however to take into account the different learner profiles encountered in the higher educational context. Our work emphasizes on issues concerning the design of accessible, adaptive, usable, web-based lessons for learners with the cognitive disability of dyslexia. en
heal.fullTextAvailability true
heal.conferenceName Proceedings of e-Ra, 2nd International Conference Information Technology to Science, Economy, Society and Education en
heal.conferenceItemType full paper


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες