Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Παπαδάκης, Ανδρέας Ε. el
dc.contributor.author Τσαγανού, Γ. el
dc.contributor.author Σαμαράκου, Μαρία Τ. el
dc.date.accessioned 2015-06-07T16:49:02Z
dc.date.available 2015-06-07T16:49:02Z
dc.date.issued 2015-06-07
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/15493
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.researchgate.net/publication/269304222_Profiling_students%27_performance_and_measuring_their_progress_in_the_area_of_multimedia_communications en
dc.subject Μηχανική εκπαίδευση
dc.subject Συστήματα πολυμέσων
dc.subject Βιώσιμη ανάπτυξη
dc.subject μάθημα Μηχανικής
dc.subject Μηχανική προσομοίωση
dc.subject Engineering education
dc.subject Multimedia systems
dc.subject Sustainable development
dc.subject Engineering course
dc.subject Engineering systems--Computer simulation
dc.title Profiling students' performance and measuring their progress in the area of multimedia communications en
heal.type conferenceItem
heal.classification Μηχανική
heal.classification Εκπαίδευση, Ανώτατη
heal.classification Engineering
heal.classification Higher education
heal.classificationURI **N/A**-Μηχανική
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση, Ανώτατη
heal.classificationURI http://skos.um.es/unescothes/C01363
heal.classificationURI http://skos.um.es/unescothes/C01791
heal.keywordURI http://skos.um.es/unescothes/C01364
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh92002381
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2012002853
heal.identifier.secondary DOI: 10.1109/EDUCON.2014.6826156
heal.language en
heal.access campus
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών. Τμήμα Μηχανικών Ενεργειακής Τεχνολογίας Τ.Ε. el
heal.publicationDate 2014-04-03
heal.bibliographicCitation Papadakis, A., Tsaganou, G. and Samarakou, M. (2014) Profiling students' performance and measuring their progress in the area of multimedia communications. IEEE Global Engineering Education Conference, EDUCON. 4th IEEE Global Engineering Education Conference: Engineering Education Towards Openness and Sustainability, IEEE EDUCON 2014. 6826156, pp.611-615. Istanbul, Turkey: IEEE en
heal.abstract In this work we specify and develop a framework for the profiling of the students' performance in engineering courses. This framework allows us to quantitatively evaluate and measure the status and the progress of the students in the thematic area of multimedia communications. The framework is designed as an extension on existing engineering simulations tools, widely used in tertiary education. en
heal.publisher IEEE en
heal.fullTextAvailability true
heal.conferenceName IEEE Global Engineering Education Conference, EDUCON en
heal.conferenceItemType full paper


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: 54f946f50cf28d6deca3eced.pdf
    Μέγεθος: 1.188Mb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες