Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μανίκας, Κωνσταντίνος el
dc.date.accessioned 2015-06-28T10:39:08Z
dc.date.available 2015-06-28T10:39:08Z
dc.date.issued 2015-06-28
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/19876
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject E-book
dc.subject Greece
dc.subject Electronic book readers
dc.subject New technologies
dc.subject Ηλεκτρονικό βιβλίο
dc.subject Ελλάδα
dc.subject Ηλεκτρονικοί αναγνώστες
dc.subject Νέες τεχνολογίες
dc.title Το ηλεκτρονικό βιβλίο στην εκπαίδευση el
heal.type bachelorThesis
heal.secondaryTitle μελέτη περιπτώσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό el
heal.classification Education
heal.classification Technology
heal.classification Εκπαίδευση
heal.classification Τεχνολογία
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85133147
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση
heal.classificationURI **N/A**-Τεχνολογία
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2010002891
heal.language el
heal.language en
heal.access campus
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης . el
heal.publicationDate 2012
heal.bibliographicCitation Μανίκας, Κ. (2012). Το ηλεκτρονικό βιβλίο στην εκπαίδευση: μελέτη περιπτώσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Πτυχιακή. Αθήνα. Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. el
heal.abstract Περίληψη:Σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη περιπτώσεων χρήσης των ηλεκτρονικών βιβλίων (e-books) στην εκπαίδευση, κυρίως στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Για να εξαχθούν συμπεράσματα, πραγματοποιείτε ποσοτική έρευνα με ερωτηματολόγιο. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν, ότι η χρήση των ηλεκτρονικών βιβλίων στην Ελλάδα και ειδικότερα στην εκπαίδευση βρίσκονται σε πολύ πρώιμο στάδιο. Στο εξωτερικό, ιδίως στην Αμερική, είναι εμφανώς πιο διαδεδομένη η χρήση τους αλλά ακόμα κι εκεί, βρίσκεται σε μεταβατικό/πιλοτικό στάδιο. Ωστόσο, είναι σαφές μέσα από την έρευνα, ότι υπάρχει θέληση για εκσυγχρονισμό του τρόπου διδασκαλίας στο μέλλον, αρκεί να γίνει με σταθερά και αποφασιστικά βήματα. Ο εκσυγχρονισμός της εκπαίδευσης, δεν πρέπει να σημάνει τον αφανισμό του έντυπου βιβλίου αλλά την αρμονική συνύπαρξη και των δύο προς όφελος των πολιτών. Έτσι, κάποια εμπόδια που χρειάζεται να ξεπεραστούν, ώστε να μπορέσουν τα ηλεκτρονικά βιβλία να ενταχθούν στην εκπαίδευση, είναι η εξασφάλιση του απαραίτητου εξοπλισμού (κατάλληλες συσκευές ανάγνωσης και κατάλληλο εκπαιδευτικό υλικό με όλες τις δυνατότητες που μπορεί να έχει ένα ηλεκτρονικό βιβλίο), η συνεχής επιμόρφωση των εκπαιδευτικών πάνω στις νέες τεχνολογίες και τέλος, η εξάλειψη της τεχνοφοβίας που αποτελεί σημαντικό εμπόδιο για τέτοιου είδους καινοτόμες προσπάθειες. el
heal.abstract Abstract: This thesis examines various cases of e-books usage in education, mainly in Greece, and abroad as well. Literature review research and quantitative research with questionnaires was carried out in order to reach precise and factual conclusions. The results showed that the use of e-books in Greece, and particularly in education, is at a very early stage. Abroad, and more precisely in the USA, their use is clearly more developed; however, even there it still is in a transitional, pilot phase. Nevertheless, the research has made clear that there is the will for a modernization of teaching in the future, as long as this is done steadily and in the appropriate way. This modernization does not necessarily means the disappearance of the printed book from education, but the harmonious coexistence of both. In this way, some obstacles to overcome in order to use e-books in education are: the existence of the necessary equipment for this way of teaching (reading devices and educational material appropriate for all the possibilities that an e-book might have), the proper and adequate training of teachers and pupils/students on the new technologies, and, finally, the elimination of technophobia which is a major obstacle to such new efforts. en
heal.advisorName Κουλούρης, Αλέξανδρος el
heal.committeeMemberName [χ.ό.] el
heal.academicPublisher Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης. el
heal.academicPublisherID teiath
heal.numberOfPages 44
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: manikask_ebooks.pdf
    Μέγεθος: 1.505Mb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες