Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Αλοΐζου, Σαμάνθα el
dc.contributor.author Aloizou, Samantha en
dc.contributor.author Κουπαράνη, Κωνσταντίνα el
dc.contributor.author Kouparani, Konstantina en
dc.date.accessioned 2017-06-08T08:56:29Z
dc.date.available 2017-06-08T08:56:29Z
dc.date.issued 2017-06-08
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/20170
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.title Η επικοινωνία των ελληνικών μουσείων με το ξένο κοινό. Εξωστρέφεια, σύγχρονα μέσα διάχυσης και προοπτικές. el
dc.title The communication of Greek museums with the foreign public. Extraversion, modern means of diffusion and prospects. en
heal.type bachelorThesis el
heal.language el el
heal.access forever el
heal.recordProvider ΤΕΙ Αθήνας/Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας el
heal.recordProvider Athens University of Applied Sciences/Faculty of Management and Economics en
heal.publicationDate 2017-05-26
heal.abstract Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στην έρευνα των μέσων προβολής και γενικής εξωστρέφειας των μεγάλων, τουριστικών μουσείων της χώρας, προς το αλλοδαπό κοινό. Με δεδομένο ότι τα ελληνικά μουσεία δέχονται, ειδικά τα τελευταία χρόνια, μεγάλο αριθμό επισκεπτών από όλο τον κόσμο, είναι χρήσιμο να διαπιστωθεί κατά πόσο συντελούνται αποτελεσματικοί επικοινωνιακοί χειρισμοί μέσω των διαδικτυακών παροχών των μουσείων. Στο πλαίσιο της αξιολόγησης θα δημιουργηθεί ένα νέο επαυξημένο μοντέλο αξιολόγησης με συγκεκριμένα κριτήρια, βασισμένο σε προηγούμενα μοντέλα αξιολόγησης ιστοσελίδων με αρχαιολογικό περιεχόμενο. Πιο συγκεκριμένα, αξιοποιώντας μεταξύ άλλων τα σύγχρονα ηλεκτρονικά «συννεφόλεξα» θα μελετηθεί και θα αξιολογηθεί το περιεχόμενο των διαδικτυακών τόπων των μουσείων καθώς και οι υπηρεσίες που προσφέρονται στο ξενόγλωσσο κοινό μέσω των ιστοτόπων αυτών. Επίσης, θα ερευνηθεί ο τρόπος διάθεσης των ανάλογων υπηρεσιών στις κατηγορίες χρηστών που εξυπηρετούν, καθώς και τα αντίστοιχα επικοινωνιακά μέσα στα οποία βασίζεται η επιτυχημένη ενημέρωση των ηλεκτρονικών επισκεπτών. Παράλληλα, θα διερευνηθούν και θα αναδειχθούν τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ελληνικά μουσεία σε σχέση με θέματα επικοινωνίας, προβολής και εξωστρέφειας προς το διεθνές κοινό. Τέλος, θα κατατεθούν προτάσεις τόσο για τη βελτίωση της παροχής υπηρεσιών στους ξένους χρήστες, όσο και για τη συνολική οργάνωση και προβολή των λειτουργιών των σημαντικών φορέων πολιτισμικής κληρονομίας της χώρας. el
heal.abstract The present work focuses on the research of the means of promotion and general extroversion of the major tourist museums of the country towards the foreign public. Given the fact that Greek museums have received, especially in recent years, a large number of visitors from all over the world, it is useful to see whether effective communication is being achieved through the online provision of museums. The evaluation will create a new enhanced rating model with specific criteria, based on previous web site evaluation models with archaeological content. In particular, taking advantage of modern electronics, "word clouds" will study and evaluate the content of museum websites as well as the services offered to the foreign language audience through these websites. It will also explore the way in which such services are provided to the categories of users they serve, as well as the corresponding communication media on which successful e-visitors are informed. At the same time, any problems encountered by Greek museums regarding issues of communication, visibility and extroversion towards the international public will be explored and highlighted. Finally, proposals will be made both for the improvement of the provision of services to foreign users and for the overall organization and promotion of the functions of the important cultural heritage institutions of the country. en
heal.tableOfContents Περιεχόμενα Ευχαριστίες 2 Περίληψη (abstract) 3 Εισαγωγή 7 Στόχοι 9 Κεφάλαιο 1. Το «Μουσείο» 11 1.1 Ορισμός έννοιας «Μουσείο» 11 1.2 Ο μεταβαλλόμενος ρόλος των μουσείων 13 1.3 Πιστοποίηση μουσείων στην Ελλάδα 13 1.4 Οικονομικό περιβάλλον πολιτιστικών οργανισμών 14 1.5 Ορισμός εξωστρέφειας 16 Κεφάλαιο 2. Το ηλεκτρονικό μουσείο 18 2.1 Ο ρόλος του μάρκετινγκ & το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ 18 2.2 Διαδικτυακός τόπος μουσείων και επισκεψιμότητα 20 2.3 Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι τουριστικοί προορισμοί 22 Κεφάλαιο 3. Μεθοδολογία έρευνας 23 3.1 Σκοπός της έρευνας 23 3.2 Επιλογή δείγματος μουσείων, για ανάλυση ιστοσελίδων 24 3.3 Ανάλυση ιστοσελίδων 28 3.4 Ανάλυση και εποπτική παρουσίαση δεδομένων 32 3.5 Συμπεράσματα 42 Κεφάλαιο 4. Εφαρμογή στρατηγικών μάρκετινγκ στο Ίντερνετ 45 4.1 Ορισμός ηλεκτρονικού μάρκετινγκ (e-marketing) 45 4.2 Λειτουργίες του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ (e-marketing) 45 4.3 Στρατηγική ηλεκτρονικού εμπορίου (e-marketing) 46 4.4 Εργαλεία του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ (e-marketing) 48 4.5 Από τα μουσεία - Η διεθνής πρακτική 51 4.5.1. Στόχοι website μουσείων 51 Κεφάλαιο 5. Ανάπτυξη μιας πρότυπης ιστοσελίδας Μουσείου 53 5.1 Εισαγωγικά στοιχεία 53 5.2 Σχέση μουσείου - ιστοσελίδας μουσείου 53 5.3 Σύγκριση ιστοσελίδων διεθνών μουσείων 53 5.4 Σύγκριση ελληνικών και διεθνών δεδομένων στις ιστοσελίδες μουσείων 56 5.5 Προτάσεις κατασκευής ιστοσελίδας ελληνικών μουσείων για τους αλλοδαπούς επισκέπτες 57 Κεφάλαιο 6: Word Cloud (συννεφόλεξα /σύννεφα λέξεων) 60 6.1 Ορισμός και χρήση συννεφόλεξων 60 6.2 Ανάπτυξη ενός συννεφόλεξου 62 6.3 Πλεονεκτήματα των συννεφόλεξων 63 6.4 Μειονεκτήματα των συννεφόλεξων 64 6.5 Εφαρμογή συννεφόλεξων σε μουσεία του εξωτερικού 65 6.6 Συννεφόλεξα ελληνικών μουσείων 69 6.7 Καταγραφή ερωτηματολογίων για τα προβλήματα εξωστρέφειας στα ελληνικά μουσεία 80 6.8 Ανάλυση ερωτηματολογίων 81 6.9 Αποτελέσματα ερωτηματολογίων 88 Κεφάλαιο 7: Προτάσεις 90 Βιβλιογραφία 91 el
heal.advisorName Ανδρουτσόπουλος, Νικόλαος el
heal.advisorName Androutsopoulos, Nikos en
heal.committeeMemberName Γιαννακόπουλος, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Giannakopoulos, Giorogs en
heal.committeeMemberName Κουλούρης, Αλέξανδρος el
heal.committeeMemberName Koulouris, Alexandros en
heal.academicPublisher Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης el
heal.academicPublisher Department of Library Science and Information System en
heal.academicPublisherID teiath el
heal.numberOfPages 106 el
heal.fullTextAvailability true
heal.dateCreated 2017-05-26


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: lb_11047_aloizou_kouparani_the ...
    Μέγεθος: 5.396Mb
    Μορφότυπο: PDF
  • Όνομα: lb_11047_aloizou_kouparani_pre ...
    Μέγεθος: 5.054Mb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες