Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μακατούνη, Σοφία el
dc.contributor.author Makatouni, Sofia en
dc.contributor.author Παγώνη, Σταυρούλα el
dc.contributor.author Pagoni, Stavroula en
dc.date.accessioned 2017-11-29T07:31:05Z
dc.date.issued 2017-11-29
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/20198
dc.rights Default License
dc.title Η επίδραση της εκπαίδευσης πληροφοριακού γραμματισμού στο άγχος των υπολογιστών και της βιβλιοθήκης και στην ικανότητα των προπτυχιακών φοιτητών στην πληροφόρηση el
dc.title The influence of information literacy training on computer and library anxiety and the ability of undergraduate students to information en
heal.type bachelorThesis el
heal.classificationURI **N/A**-Πληροφοριακός γραμματισμός
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el el
heal.access forever el
heal.recordProvider Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης el
heal.recordProvider School of Management and Economics / Department of Library and Information Systems en
heal.publicationDate 2017-10-22
heal.abstract Στην παρούσα εργασία θα διερευνήσουμε τις πολλαπλές επιπτώσεις στους χρήστες που προκύπτουν από την πληθώρα των πληροφοριών του Διαδικτύου. Ειδικότερα, θα εξεταστούν οι παράγοντες άγχους που προκαλείται από την υπερφόρτωση πληροφοριών, η οποία σταδιακά οδηγεί στη μείωση της ικανότητας τους στο χειρισμό των υπολογιστών. Επίσης θα ασχοληθούμε εκτεταμένα και με την έννοια του άγχους βιβλιοθήκης, περιγράφοντας τα ποικίλα ψυχολογικά εμπόδια που υφίστανται οι δυνητικοί χρήστες από τη χρήση της και τέλος θα εξεταστεί η πολυδιάστατη επίδραση που ασκεί ο πληροφοριακός γραματισμός για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που αναφέρθηκαν. Συνοψίζοντας, θα αναφερθούμε πρωτίστως στον πληροφοριακό γραμματισμό, τον οποίο θα αναλύσουμε διεξοδικά καθώς αποτελεί το κύριο στοιχείο της έρευνας μας. Κατόπιν θα προσδιορίσουμε και θα επεκταθούμε στο άγχος των υπολογιστών και της βιβλιοθήκης, το οποίο δυσχεραίνει την ικανότητα των φοιτητών στη χρήση τους και θα προβούμε σε βιβλιογραφική ανασκόπηση, δηλαδή θα επισημάνουμε άλλες έρευνες και διάφορες μελέτες που έχουν γίνει με το ίδιο ή με παρόμοιο θέμα. Επίσης είναι απαραίτητο να παρουσιαστεί η μεθοδολογία της έρευνας και τέλος θα παραθέσουμε προτάσεις και λύσεις οι οποίες στοχεύουν στη σωστή ανεύρεση και χρήση των ανακτώμενων αποτελεσμάτων. el
heal.abstract This present work focuses on the multiple effectson users caused by the information overload cause by the information retrival from the internet. Specifically, information anxiety caused by information overload, which gradually leads to a decrease in their ability to handle computers. We will also deal extensively with the concept of library anxiety, describing the various psychological obstacles that potential users suffer from its use, and finally we will examine the multidimensional effect of information literacy in addressing the problems mentioned. Furthermore, information literacy will be explored along with comuter and library anxiety, which impedes the students' ability to use them. A bibliographic review will attempt to highlight relevant research. Finally, recommendationa are given for dealing with information and library anxiety in student population. en
heal.advisorName Κορομπίλη, Στέλλα el
heal.advisorName Korobili, Stella en
heal.advisorName Κυριάκη-Μάνεση, Δάφνη el
heal.advisorName Kyriaki-Manesi, Daphne en
heal.committeeMemberName Κουής, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Kouis, Dimitrios en
heal.committeeMemberName Μάνεση, Κυριακή-Δάφνη el
heal.committeeMemberName Manesi, Κyriaki -Daphne en
heal.academicPublisher Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης el
heal.academicPublisher Department of Library Science and Information System en
heal.academicPublisherID teiath el
heal.numberOfPages 91 el
heal.fullTextAvailability false
heal.dateCreated 2017-11-27


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: lb_1302813016_makatouni-pagoni ...
    Μέγεθος: 1.054Mb
    Μορφότυπο: PDF
    Περιγραφή: Παρουσίαση
  • Όνομα: lb_1302813016_makatouni-pagoni_.pdf
    Μέγεθος: 1.440Mb
    Μορφότυπο: PDF
    Περιγραφή: Πτυχιακή

Εμφάνιση απλής εγγραφής