Με την πάροδο του χρόνου έχουν διεξαχθεί αρκετές έρευνες οι οποίες εστιάζουν στον προσδιορισμό των μαθησιακών τύπων μέσα από την μελέτη των μαθησιακών μοντέλων. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανίχνευση των μαθητύπων των φοιτητών του τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησης και η αξιολόγηση της συμβατότητας τους (των μαθησιακών τύπων δηλαδή) με το περιεχόμενο των μαθημάτων της ηλεκτρονικής πλατφόρμας (του Τμήματος - Moodle). Για την επίτευξη του παραπάνω σκοπού δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο βασίστηκε στο μαθησιακό μοντέλο Felder & Silverman. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την έρευνα που πραγματοποιήθηκε εστιάζουν στον προσδιορισμό του μαθήτυπου των φοιτητών του τμήματος και την αξιολόγηση της συμβατότητας του περιεχομένου της ηλεκτρονικής τάξης των μαθημάτων με τις αντίστοιχες διαστάσεις του μαθησιακού μοντέλου Felder & Silverman. Τα αποτελέσματα διαμορφώθηκαν τόσο από τις απαντήσεις των φοιτητών όσο και από την καταγραφή του περιεχομένου της ηλεκτρονικής τάξης των μαθημάτων.
Over time, several surveys have been conducted focusing on the identification of learning styles through the study of learning models. Thesis main objective is to identify the Department of Archival, Library and Information Systems students’ learning styles of and to evaluate the compatibility level with the e-courses’ content offered via the electronic e-class platform (Moodle). To achieve this goal, a survey was conducted based on the Felder & Silverman index learning styles. The results obtained focused on identifying students' learning style of the department and evaluating the compatibility of the content of the e-class courses with the corresponding dimensions of the learning model Felder & Silverman. The results were shaped both by the students’ answers and by the recording of the content of the e-class courses.