Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ερμίδου, Παρθένα el
dc.contributor.author Ermidou, Parthena en
dc.contributor.author Καϊμάκης, Παναγιώτης el
dc.contributor.author Kaimakis, Panagiotis en
dc.date.accessioned 2018-05-25T22:01:39Z
dc.date.available 2018-05-25T22:01:39Z
dc.date.issued 2018-05-26
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/20216
dc.rights Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.title Χρήση μαθησιακών μοντέλων για προσδιορισμό συμβατότητας μεταξύ περιεχομένου ηλεκτρονικών μαθημάτων και μαθήτυπου εκπαιδευόμενου el
dc.title E-course content and students learning styles compatibility assessment based on learning models’ theory en
heal.type bachelorThesis el
heal.language el el
heal.access free el
heal.recordProvider Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής el
heal.recordProvider University of West Attica en
heal.publicationDate 2018-05-25
heal.abstract Με την πάροδο του χρόνου έχουν διεξαχθεί αρκετές έρευνες οι οποίες εστιάζουν στον προσδιορισμό των μαθησιακών τύπων μέσα από την μελέτη των μαθησιακών μοντέλων. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανίχνευση των μαθητύπων των φοιτητών του τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησης και η αξιολόγηση της συμβατότητας τους (των μαθησιακών τύπων δηλαδή) με το περιεχόμενο των μαθημάτων της ηλεκτρονικής πλατφόρμας (του Τμήματος - Moodle). Για την επίτευξη του παραπάνω σκοπού δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο βασίστηκε στο μαθησιακό μοντέλο Felder & Silverman. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την έρευνα που πραγματοποιήθηκε εστιάζουν στον προσδιορισμό του μαθήτυπου των φοιτητών του τμήματος και την αξιολόγηση της συμβατότητας του περιεχομένου της ηλεκτρονικής τάξης των μαθημάτων με τις αντίστοιχες διαστάσεις του μαθησιακού μοντέλου Felder & Silverman. Τα αποτελέσματα διαμορφώθηκαν τόσο από τις απαντήσεις των φοιτητών όσο και από την καταγραφή του περιεχομένου της ηλεκτρονικής τάξης των μαθημάτων. el
heal.abstract Over time, several surveys have been conducted focusing on the identification of learning styles through the study of learning models. Thesis main objective is to identify the Department of Archival, Library and Information Systems students’ learning styles of and to evaluate the compatibility level with the e-courses’ content offered via the electronic e-class platform (Moodle). To achieve this goal, a survey was conducted based on the Felder & Silverman index learning styles. The results obtained focused on identifying students' learning style of the department and evaluating the compatibility of the content of the e-class courses with the corresponding dimensions of the learning model Felder & Silverman. The results were shaped both by the students’ answers and by the recording of the content of the e-class courses. en
heal.advisorName Κουής, Δημήτριος el
heal.advisorName Kouis, Dimitrios en
heal.committeeMemberName Τριανταφύλλου, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Triantafyllou, Ioannis en
heal.committeeMemberName Γιαννακόπουλος, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Giannakopoulos, Giorgos en
heal.academicPublisher Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών / Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης el
heal.academicPublisher School of Management, Economics and Social Sciences / Department of Archival, Library and Information Studies en
heal.academicPublisherID teiath el
heal.numberOfPages 86 el
heal.fullTextAvailability true
heal.dateCreated 2018-05-25


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: lb_12081_ermidou_thesis.pdf
    Μέγεθος: 2.085Mb
    Μορφότυπο: PDF
    Περιγραφή: Πτυχιακή
  • Όνομα: lb_12081_ermidou_presentation.pdf
    Μέγεθος: 1.321Mb
    Μορφότυπο: PDF
    Περιγραφή: Παρουσίαση

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες