Στην εργασία αυτή γίνεται μια προσπάθεια να παρουσιαστεί μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για την αξιολόγηση έντυπου διδακτικού υλικσυ που χρησιμοποιείται στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση υπό το πρίσμα του Μάρκετινγκ. Χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα μια μεταπτυχιακή Θεματική Ενότητα του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, προτείνονται και αναλύονται το θεωρητικό πλαίσιο της αξιολόγησης και η μεθοδολογική προσέγγιση με την οποία θα διεξαχθεί αυτή, οι αντικειμενικοί της στόχοι, οι άξονες και τα κριτήριά της και οι αντίστοιχες κλίμακες μέτρησης. Ακολούθως αναφέρονται προτεινόμενες πηγές και μέσα συλλογής των δεδομένων και η διαδικασία ανάλυσής τους, καταγράφονται προβλήματα που πιθανόν να ανακύψουν στον σχεδιασμό, στην οργάνωση και στην διεξαγωγή της αξιολόγησης και, τέλος, παρατίθενται οι δυνητικοί αποδέκτες των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης και οι τρόποι με τους οποίους τα αποτελέσματα αυτά θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν και να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα που πιθανόν θα εντοπιστούν.
In this paper an attempt is made to propose an integrated approach for the evaluation of print educational al used in distance education in the light of Marketing. By using a postgraduate module of the Hellenic Open University as an example, the theoretical framework and the methodological approach of the evaluation, its objectives, the criteria and the respective measurement scales are proposed and analyzed. These are followed by the suggested sources and media for data collection and analysis and by stating the possible problems in the planning and administration of the evaluation process. Finally, the potential receivers of the evaluation results and the ways these results would be exploited and solve possible problems are also reported.