Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κεχαγιάς, Ιωάννης Δημ. (1971-) el
dc.contributor.author Ζωντήρος, Δημήτρης el
dc.date.accessioned 2014-12-23T08:32:10Z
dc.date.issued 2014-12-23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/3104
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject Educational evaluation
dc.subject Education material
dc.subject Print material
dc.subject Consumer nehaviour
dc.subject Αξιολόγηση
dc.subject Εκπαιδευτικό υλικό
dc.subject Έντυπο υλικό
dc.subject Μάρκετινγκ
dc.subject Συμπεριφορά καταναλωτή
dc.title Η αξιολόγηση του έντυπου εκπαιδευτικού υλικού στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση υπό το πρίσμα του μάρκετινγκ el
heal.type conferenceItem
heal.classification Education
heal.classification Distance education
heal.classification Εκπαίδευση
heal.classification Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85038507
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση
heal.classificationURI **N/A**-Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
heal.identifier.secondary ISBN: 978-960-7860-76-7
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.access forever
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Αθήνας, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης el
heal.publicationDate 2007-11
heal.bibliographicCitation Κεχαγιάς, Ι., Ζωντήρος, Δ. (2007) Η αξιολόγηση του έντυπου εκπαιδευτικού υλικού στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση υπό το πρίσμα του μάρκετινγκ. στο 4ο Διεθνές συνέδριο για την ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Αθήνα, 23-25 Νοεμβρίου 2007. pp. 414-420. el
heal.abstract Στην εργασία αυτή γίνεται μια προσπάθεια να παρουσιαστεί μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για την αξιολόγηση έντυπου διδακτικού υλικσυ που χρησιμοποιείται στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση υπό το πρίσμα του Μάρκετινγκ. Χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα μια μεταπτυχιακή Θεματική Ενότητα του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, προτείνονται και αναλύονται το θεωρητικό πλαίσιο της αξιολόγησης και η μεθοδολογική προσέγγιση με την οποία θα διεξαχθεί αυτή, οι αντικειμενικοί της στόχοι, οι άξονες και τα κριτήριά της και οι αντίστοιχες κλίμακες μέτρησης. Ακολούθως αναφέρονται προτεινόμενες πηγές και μέσα συλλογής των δεδομένων και η διαδικασία ανάλυσής τους, καταγράφονται προβλήματα που πιθανόν να ανακύψουν στον σχεδιασμό, στην οργάνωση και στην διεξαγωγή της αξιολόγησης και, τέλος, παρατίθενται οι δυνητικοί αποδέκτες των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης και οι τρόποι με τους οποίους τα αποτελέσματα αυτά θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν και να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα που πιθανόν θα εντοπιστούν. el
heal.abstract In this paper an attempt is made to propose an integrated approach for the evaluation of print educational al used in distance education in the light of Marketing. By using a postgraduate module of the Hellenic Open University as an example, the theoretical framework and the methodological approach of the evaluation, its objectives, the criteria and the respective measurement scales are proposed and analyzed. These are followed by the suggested sources and media for data collection and analysis and by stating the possible problems in the planning and administration of the evaluation process. Finally, the potential receivers of the evaluation results and the ways these results would be exploited and solve possible problems are also reported. en
heal.publisher Εκδόσεις Προπομπός el
heal.fullTextAvailability true
heal.conferenceName 4ο Διεθνές συνέδριο για την ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση el
heal.conferenceItemType short paper


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΝΤΥΠΟΥ.pdf
    Μέγεθος: 441.8Kb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες