dc.contributor.author | Καυγά, Άννα | el |
dc.contributor.author | Βλάχου, Ευγενία Δ. | el |
dc.contributor.author | Φούκα, Γεωργία Α. | el |
dc.contributor.author | Τουλιά, Γεωργία | el |
dc.contributor.author | Φασόη, Γεωργία | el |
dc.date.accessioned | 2015-01-14T18:00:31Z | |
dc.date.issued | 2015-01-14 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11400/4049 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Training | |
dc.subject | Nursing profession | |
dc.subject | Educational environment | |
dc.subject | Απόψεις των φοιτητών | |
dc.subject | πρακτική άσκηση | |
dc.subject | επάγγελμα | |
dc.subject | περιβάλλον μάθησης | |
dc.subject | students' opinions | |
dc.title | Διερεύνηση των απόψεων των φοιτητών για την πρακτική άσκηση στο επάγγελμα ως περιβάλλοντος μάθησης | el |
heal.type | conferenceItem | |
heal.secondaryTitle | Πρακτικά 39ου Πανελλήνιου Νοσηλευτικού Συνεδρίου | el |
heal.classification | Ιατρική | |
heal.classification | Νοσηλευτική | |
heal.classification | Medicine | |
heal.classification | Nursing | |
heal.classificationURI | **N/A**-Ιατρική | |
heal.classificationURI | **N/A**-Νοσηλευτική | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00006614 | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85093362 | |
heal.keywordURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00005616 | |
heal.keywordURI | http://zbw.eu/stw/descriptor/14007-2 | |
heal.keywordURI | http://skos.um.es/unescothes/C01225 | |
heal.contributorName | Γκοβίνα, Ουρανία | el |
heal.dateAvailable | 10000-01-01 | |
heal.language | el | |
heal.access | forever | |
heal.recordProvider | Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Νοσηλευτικής | el |
heal.publicationDate | 2012-05-15 | |
heal.bibliographicCitation | Καυγά, Α., Βλάχου, Ε., Φούκα, Γ., Τουλιά, Γ., Φασόη, Γ. κ.ά. (2012) Διερεύνηση των απόψεων των φοιτητών για την πρακτική άσκηση στο επάγγελμα ως περιβάλλοντος μάθησης. Στο 39ο Πανελλήνιο Νοσηλευτικό Συνέδριο. Βόλος, 15 - 18 Μαΐου 2012. Ε.Σ.Ν.Ε. | el |
heal.abstract | Εισαγωγή: Η αξιολόγηση του κλινικού περιβάλλοντος μάθησης είναι μια συνεχής διαδικασία καθώς αποτελεί ζωτικής σημασίας μέρος των νοσηλευτικών σπουδών διεθνώς. Σκοπός: Η διερεύνηση των απόψεων των φοιτητών για το κλινικό περιβάλλον μάθησης. Μέθοδος: Το δείγμα της παρούσας πιλοτικής μελέτης περιλαμβάνει 58 φοιτητές που πραγματοποιούσαν την Πρακτική τους Άσκηση στο Επάγγελμα. Για τη συλλογή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε Ερωτηματολόγιο συλλογής δημογραφικών στοιχείων και η Κλίμακα Εκτίμησης του Κλινικού Περιβάλλοντος Εκπαίδευσης (Student Evaluation of Clinical Education Environment- SECEE), η οποία αποτελείται από τρεις υποκλίμακες: συμβολή του επόπτη καθηγητή στη μάθηση (Instructor Facilitation of Learning-IFL), συμβολή του κλινικού εκπαιδευτή (Preceptor Facilitation of Learning-PFL), με εύρος τιμών 11-55 η καθεμία και Ευκαιρίες Μάθησης (Learning Opportunities-LO), με εύρος τιμών 10-50. Οι απαντήσεις βαθμολογήθηκαν σε 5-βαθμη κλίμακα τύπου Likert. Αποτελέσματα: Ποσοστό 91,4% του δείγματος είναι γυναίκες, ηλικίας 23,73±3,9, με τόπο καταγωγής την Αθήνα (56,9%), την επαρχία (31%) και χώρα του εξωτερικού (12,1%). Ο δείκτης αξιοπιστίας Cronbach’ a της κλίμακας ήταν 0,851 για την υποκλίμακα IFL, 0,788 για την υποκλίμακα PFL και 0,736 για την υποκλίμακα LO. Οι μέσες τιμές αντίστοιχα ήταν 48,32±5,55, 45,68±5,41 και 39,55±5,21. Εφαρμόζοντας το συντελεστή Pearson για τον έλεγχο συσχετίσεων μεταξύ των υποκλιμάκων προέκυψε ότι υπάρχει μέτρια θετική συσχέτιση της IFL με την PFL και την LO (r= 0,392 p=0,003 και r=0,538, p<0,001 αντίστοιχα). Επιπλέον, υπάρχει μέτρια προς ισχυρή συσχέτιση της LO με την PFL (r= 0,675 και p<0,001). Συμπεράσματα: Οι φοιτητές θεωρούν ότι ο υπεύθυνος γι’ αυτούς κλινικός νοσηλευτής παίζει σημαντικό ρόλο στη δημιουργία ευκαιριών μάθησης, χωρίς ωστόσο να είναι ο μόνος παράγοντας στην όλη διαδικασία. | el |
heal.fullTextAvailability | true | |
heal.conferenceName | 39ο Πανελλήνιο Νοσηλευτικό Συνέδριο Ε.Σ.Ν.Ε. | el |
heal.conferenceItemType | abstract |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: