Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καυγά, Άννα el
dc.contributor.author Βλάχου, Ευγενία Δ. el
dc.contributor.author Φούκα, Γεωργία Α. el
dc.contributor.author Τουλιά, Γεωργία el
dc.contributor.author Φασόη, Γεωργία el
dc.date.accessioned 2015-01-14T18:00:31Z
dc.date.issued 2015-01-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/4049
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject Training
dc.subject Nursing profession
dc.subject Educational environment
dc.subject Απόψεις των φοιτητών
dc.subject πρακτική άσκηση
dc.subject επάγγελμα
dc.subject περιβάλλον μάθησης
dc.subject students' opinions
dc.title Διερεύνηση των απόψεων των φοιτητών για την πρακτική άσκηση στο επάγγελμα ως περιβάλλοντος μάθησης el
heal.type conferenceItem
heal.secondaryTitle Πρακτικά 39ου Πανελλήνιου Νοσηλευτικού Συνεδρίου el
heal.classification Ιατρική
heal.classification Νοσηλευτική
heal.classification Medicine
heal.classification Nursing
heal.classificationURI **N/A**-Ιατρική
heal.classificationURI **N/A**-Νοσηλευτική
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00006614
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85093362
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00005616
heal.keywordURI http://zbw.eu/stw/descriptor/14007-2
heal.keywordURI http://skos.um.es/unescothes/C01225
heal.contributorName Γκοβίνα, Ουρανία el
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.access forever
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Νοσηλευτικής el
heal.publicationDate 2012-05-15
heal.bibliographicCitation Καυγά, Α., Βλάχου, Ε., Φούκα, Γ., Τουλιά, Γ., Φασόη, Γ. κ.ά. (2012) Διερεύνηση των απόψεων των φοιτητών για την πρακτική άσκηση στο επάγγελμα ως περιβάλλοντος μάθησης. Στο 39ο Πανελλήνιο Νοσηλευτικό Συνέδριο. Βόλος, 15 - 18 Μαΐου 2012. Ε.Σ.Ν.Ε. el
heal.abstract Εισαγωγή: Η αξιολόγηση του κλινικού περιβάλλοντος μάθησης είναι μια συνεχής διαδικασία καθώς αποτελεί ζωτικής σημασίας μέρος των νοσηλευτικών σπουδών διεθνώς. Σκοπός: Η διερεύνηση των απόψεων των φοιτητών για το κλινικό περιβάλλον μάθησης. Μέθοδος: Το δείγμα της παρούσας πιλοτικής μελέτης περιλαμβάνει 58 φοιτητές που πραγματοποιούσαν την Πρακτική τους Άσκηση στο Επάγγελμα. Για τη συλλογή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε Ερωτηματολόγιο συλλογής δημογραφικών στοιχείων και η Κλίμακα Εκτίμησης του Κλινικού Περιβάλλοντος Εκπαίδευσης (Student Evaluation of Clinical Education Environment- SECEE), η οποία αποτελείται από τρεις υποκλίμακες: συμβολή του επόπτη καθηγητή στη μάθηση (Instructor Facilitation of Learning-IFL), συμβολή του κλινικού εκπαιδευτή (Preceptor Facilitation of Learning-PFL), με εύρος τιμών 11-55 η καθεμία και Ευκαιρίες Μάθησης (Learning Opportunities-LO), με εύρος τιμών 10-50. Οι απαντήσεις βαθμολογήθηκαν σε 5-βαθμη κλίμακα τύπου Likert. Αποτελέσματα: Ποσοστό 91,4% του δείγματος είναι γυναίκες, ηλικίας 23,73±3,9, με τόπο καταγωγής την Αθήνα (56,9%), την επαρχία (31%) και χώρα του εξωτερικού (12,1%). Ο δείκτης αξιοπιστίας Cronbach’ a της κλίμακας ήταν 0,851 για την υποκλίμακα IFL, 0,788 για την υποκλίμακα PFL και 0,736 για την υποκλίμακα LO. Οι μέσες τιμές αντίστοιχα ήταν 48,32±5,55, 45,68±5,41 και 39,55±5,21. Εφαρμόζοντας το συντελεστή Pearson για τον έλεγχο συσχετίσεων μεταξύ των υποκλιμάκων προέκυψε ότι υπάρχει μέτρια θετική συσχέτιση της IFL με την PFL και την LO (r= 0,392 p=0,003 και r=0,538, p<0,001 αντίστοιχα). Επιπλέον, υπάρχει μέτρια προς ισχυρή συσχέτιση της LO με την PFL (r= 0,675 και p<0,001). Συμπεράσματα: Οι φοιτητές θεωρούν ότι ο υπεύθυνος γι’ αυτούς κλινικός νοσηλευτής παίζει σημαντικό ρόλο στη δημιουργία ευκαιριών μάθησης, χωρίς ωστόσο να είναι ο μόνος παράγοντας στην όλη διαδικασία. el
heal.fullTextAvailability true
heal.conferenceName 39ο Πανελλήνιο Νοσηλευτικό Συνέδριο Ε.Σ.Ν.Ε. el
heal.conferenceItemType abstract


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: Διερεύνηση των απόψεων.doc
    Μέγεθος: 53.5Kb
    Μορφότυπο: Microsoft Word

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες