Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Βαλαμουτοπούλου, Χρυσούλα el
dc.contributor.author Κουτελέκος, Ιωάννης el
dc.date.accessioned 2015-01-17T18:01:27Z
dc.date.available 2015-01-17T18:01:27Z
dc.date.issued 2015-01-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/4160
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.vima-asklipiou.gr en
dc.subject Σύνδρομο Asperger
dc.subject Αυτισμός
dc.subject Διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές
dc.subject Στερεοτυπική συμπεριφορά
dc.subject Συναισθηματικές δυσκολίες
dc.subject Κοινωνικές δυσλειτουργίες
dc.subject Μη λεκτική επικοινωνία
dc.subject Επαγγελματίες υγείας
dc.subject Asperger Syndrome
dc.subject Autism
dc.subject Pervasive developmental disorders
dc.subject Stereotyped behavior
dc.subject Emotional difficulties
dc.subject Social dysfunctions
dc.subject Nonverbal communication
dc.subject Health professionals
dc.title Το σύνδρομο Asperger στα παιδιά el
dc.title Asperger Syndrome in children en
heal.type journalArticle
heal.generalDescription Μελέτη περίπτωσης el
heal.classification Medicine
heal.classification Pediatrics
heal.classification Ιατρική
heal.classification Παιδιατρική
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00006614
heal.classificationURI http://skos.um.es/unescothes/C02934
heal.classificationURI **N/A**-Ιατρική
heal.classificationURI **N/A**-Παιδιατρική
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh92000185
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Νοσηλευτικής el
heal.publicationDate 2009-01
heal.bibliographicCitation Βαλαμουτοπούλου, Χ. και Κουτελέκος, Ι. (Ιανουάριος 2009). Το σύνδρομο Asperger στα παιδιά. "Το Βήμα του Ασκληπιού". [Online] 8(1): 78-92. Διαθέσιμο από: http://www.vima-asklipiou.gr el
heal.abstract Το σύνδρομο Asperger αναφέρεται στις διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές και ταξινομήθηκε ως ξεχωριστή διαταραχή αρχικά στο ICD-10(World Health Organization,1992) και στη συνέχεια στο DSM–IV (American Psychiatric Organization,1994). Το σύνδρομο Asperger διακρίνεται από μία ομάδα συμπτωμάτων που αφορούν την χαμηλή απόδοση στην κοινωνική αλληλεπίδραση και τις επικοινωνιακές δεξιότητες, καθώς και την αυξημένη στερεοτυπική συμπεριφορά σε διάφορες δραστηριότητες και ενδιαφέροντα. Σκοπός του συγκεκριμένου άρθρου που αποτελεί μελέτη περίπτωσης, είναι η περιγραφική προσέγγιση του συνδρόμου Asperger μέσα από την μελέτη συμπεριφοράς ενός παιδιού. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε στην παρούσα εργασία στηρίχθηκε σε ανασκοπικές και ερευνητικές μελέτες που αντλήθηκαν από διεθνείς βάσεις δεδομένων, που ανταποκρίνονταν στη συγκεκριμένη μελέτη περίπτωσης του συνδρόμου Asperger. Αποτελέσματα: Τα άτομα με σύνδρομο Asperger, όπως και η μελέτη περίπτωσης, βιώνουν πραγματικά μεγάλες δυσκολίες σε στοιχειώδεις κοινωνικές συμπεριφορές, όπως αποτυχία στην ανάπτυξη και δημιουργία φιλικών σχέσεων ή στην αναζήτηση διασκεδαστικών δραστηριοτήτων μαζί με άλλους. Επιπλέον δυσκολεύονται στην κατανόηση της μη λεκτικής επικοινωνίας (γλώσσα του σώματος) και τις εκφράσεις του προσώπου, τις στάσεις σώματος ή ακόμη και την άμεση οπτική επαφή. Συμπεράσματα: Η πρώιμη αναγνώριση του συνδρόμου Asperger είναι επιτακτική, με απώτερο στόχο την συνεχή ενημέρωση και ευαισθητοποίηση όλων των επαγγελματιών υγείας αλλά και του ευρύτερου κοινού, απέναντι σε αυτό το σύνδρομο. Όσο πιο νωρίς προτρέξει ένας γονέας για τη διάγνωση, τόσο πιο μεγάλες πιθανότητες υπάρχουν για μία ενδεχόμενη λειτουργική αποκατάσταση του συνδρόμου. el
heal.publisher Μαρβάκη, Χριστίνα el
heal.journalName Το Βήμα του Ασκληπιού el
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: VA_CS_1_08_01_09.pdf
    Μέγεθος: 216.4Kb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες