dc.contributor.author | Κίκιλα, Μαρία | el |
dc.contributor.author | Κουτελέκος, Ιωάννης | el |
dc.date.accessioned | 2015-01-18T19:41:09Z | |
dc.date.available | 2015-01-18T19:41:09Z | |
dc.date.issued | 2015-01-18 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11400/4215 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.source | http://www.vima-asklipiou.gr | en |
dc.subject | Discipline | |
dc.subject | Patient compliance | |
dc.subject | πειθαρχία | |
dc.subject | αποτελεσματικές μέθοδοι πειθαρχίας | |
dc.subject | συμμόρφωση | |
dc.subject | effective methods of discipline | |
dc.title | Μέθοδοι πειθαρχίας | el |
dc.title | Discipline methods | en |
heal.type | journalArticle | |
heal.classification | Ιατρική | |
heal.classification | Νοσηλευτική | |
heal.classification | Medicine | |
heal.classification | Nursing | |
heal.classificationURI | **N/A**-Ιατρική | |
heal.classificationURI | **N/A**-Νοσηλευτική | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00006614 | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85093362 | |
heal.keywordURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85038329 | |
heal.keywordURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85098702 | |
heal.language | el | |
heal.language | en | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Νοσηλευτικής | el |
heal.publicationDate | 2012-03 | |
heal.bibliographicCitation | Κίκιλα, Μ. & Κουτελέκος, Ι. (2012). Μέθοδοι πειθαρχίας. “Το Βήμα του Ασκληπιού”. [Online] 11 (1). σ. 37 - 50. Διαθέσιμο από: http://www.vima-asklipiou.gr | el |
heal.abstract | Η πειθαρχία των παιδιών αποτελεί ένα από τα σημαντικά στοιχεία της επιτυχίας του γονικού ρόλου. Ως πειθαρχία ορίζεται η διαδικασία που βοηθά τα παιδιά να μάθουν κατάλληλες συμπεριφορές και να κάνουν σωστές επιλογές. Σκοπός της παρούσης εργασίας ήταν η ανασκόπηση της βιβλιογραφίας σχετικά με τις μεθόδους πειθαρχίας. Υλικό και μέθοδος: Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε περιελάμβανε αναζήτηση ανασκοπικών και ερευνητικών μελετών στην ηλεκτρονική βάση «pubmed» που αναφέρονταν στις μεθόδους πειθαρχίας. Αποτελέσματα: Σύμφωνα με τη βιβλιογραφία, η πειθαρχία διαφέρει ως προς τη σωματική τιμωρία διότι σχετίζεται κυρίως με την εκπαίδευση. Απώτερος στόχος της αποτελεσματικής πειθαρχίας είναι να βοηθήσει το παιδί να αποκτήσει αυτοέλεγχο, υπευθυνότητα και σεβασμό. Τα παιδιά που μεγαλώνουν χωρίς κατάλληλη πειθαρχία διατρέχουν υψηλό κίνδυνο για την εμφάνιση συμπεριφορικών και συναισθηματικών προβλημάτων. Κατά τις τελευταίες δεκαετίες, έχουν προταθεί πολλές μέθοδοι πειθαρχίας, οι οποίες ποικίλουν κυρίως ανάλογα με την ηλικία του παιδιού, τον τύπο του γονέα και τη σοβαρότητα της πράξης. Οι πιο αποτελεσματικές μέθοδοι είναι οι ανταμοιβές και η καθοδήγηση των παιδιών να κάνουν σωστές επιλογές, η επεξήγηση των αρνητικών συνεπειών της ανυπακοής χωρίς απειλές, η διδασκαλία ηθικής συμπεριφοράς έχοντας ως πρότυπο τη συμπεριφορά των γονέων, κ.ά. Μια άλλη ευρέως αποδεκτή μέθοδο πειθαρχίας είναι «οι συνέπειες» οι οποίες επιτρέπουν στα παιδιά το αξίωμα να αντιμετωπίσουν τα αποτελέσματα της συμπεριφοράς τους. Συμπεράσματα: H πειθαρχία αποτελεί εργαλείο στα χέρια των γονέων διότι εκπαιδεύει τα παιδιά να σκεφτούν την ανάρμοστη συμπεριφορά και τις συνέπειες της όπως επίσης και τις πιθανές λύσεις σε κάθε πρόβλημα. | el |
heal.abstract | Child discipline is one of the most important elements of successful parenting. As discipline is defined the process that help children to learn appropriate behaviors and make good choices. Aim: The aim of the present study was to review the literature about the discipline methods. The method οf this study included bibliography research from both the review and the research literature, mainly in the pubmed data base which referred to the discipline methods. Results: In the literature it is cited that discipline is not the same as punishment because is more related to teaching. The ultimate goal of effective punishment is to help the child in exercising self-control, accountability and respect. Children raised without proper discipline, are at risk for a variety of behavioral and emotional problems. Over the last decades, many child discipline techniques have been suggested that vary according to the age of the child, the parenting style and the severity of the behavior. The most effective methods are giving rewards and guidance to make good choices, explaining negative consequences for disobedience without issuing threats, teaching of moral behaviors by displaying parents’ good and moral behaviors. Another commonly accepted discipline method is “the consequences’ which permits children to have the dignity of dealing with results of their behavior. Conclusions: Discipline consists a tool for parents for the reason that it trains children to think their improper behavior and the following consequences as well as the possible solutions to each problem. | en |
heal.publisher | Τμήμα Νοσηλευτικής Α' - ΤΕΙ Αθήνας | el |
heal.publisher | Nursing Department of the Athens Technological Educational Institution | en |
heal.journalName | Το Βήμα του Ασκληπιού | el |
heal.journalName | Rostrum of Asclepius | en |
heal.journalType | peer-reviewed | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: