dc.contributor.author | Καμπά, Ευριδίκη | el |
dc.contributor.author | Γερογιάννη, Γεωργία | el |
dc.date.accessioned | 2015-01-24T17:40:25Z | |
dc.date.available | 2015-01-24T17:40:25Z | |
dc.date.issued | 2015-01-24 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11400/4678 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.source | http://www.vima-asklipiou.gr | en |
dc.subject | Education | |
dc.subject | Acute renal failure | |
dc.subject | εκπαίδευση | |
dc.subject | ψυχολογική υποστήριξη | |
dc.subject | νεφρική ανεπάρκεια | |
dc.subject | ρόλος νοσηλευτή | |
dc.subject | psychological support | |
dc.subject | nursing role | |
dc.title | Ο ρόλος του νοσηλευτή στην εκπαίδευση και ψυχολογική υποστήριξη ασθενών με νεφρική ανεπάρκεια | el |
dc.title | The role of nurse in education and psychological support of patients with renal failure | en |
heal.type | journalArticle | |
heal.classification | Ιατρική | |
heal.classification | Νοσηλευτική | |
heal.classification | Medicine | |
heal.classification | Nursing | |
heal.classificationURI | **N/A**-Ιατρική | |
heal.classificationURI | **N/A**-Νοσηλευτική | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00006614 | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85093362 | |
heal.keywordURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989 | |
heal.keywordURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85112815 | |
heal.language | el | |
heal.language | en | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Νοσηλευτικής | el |
heal.publicationDate | 2014-09 | |
heal.bibliographicCitation | Καμπά, Ε. & Γερογιάννη, Γ. (2014). Ο ρόλος του νοσηλευτή στην εκπαίδευση και ψυχολογική υποστήριξη ασθενών με νεφρική ανεπάρκεια. “Το Βήμα του Ασκληπιού”. [Online] 13 (3). σ. 271 - 280. Διαθέσιμο από: http://www.vima-asklipiou.gr | el |
heal.abstract | Η εκπαίδευση βοηθάει τους ασθενείς με νεφρική ανεπάρκεια να αυξήσουν τις γνώσεις τους σχετικά με την κατάστασή τους και να διαχειριστούν αποτελεσματικά τη θεραπεία τους. Επιπλέον, η ψυχολογική στήριξη βοηθάει τους ασθενείς να ξεπεράσουν τα προβλήματα που προκαλούνται από την κατάστασή τους και να προσαρμοστούν αποτελεσματικά στο νέο τρόπο ζωής τους. Βασικός στόχος της εκπαίδευσης θα πρέπει να είναι η σωματική, ψυχική και κοινωνική αποκατάσταση των ατόμων με νεφρική ανεπάρκεια. Επίσης, η κατάλληλη ψυχολογική υποστήριξη βοηθάει τα άτομα αυτά να αποδεχτούν την κατάστασή τους με ωριμότητα. O Νοσηλευτής παίζει πρωταρχικό ρόλο στην εκπαίδευση και στην ψυχολογική υποστήριξη των ασθενών με Νεφρική Ανεπάρκεια. Επίσης, η εκπαίδευση κρίνεται απαραίτητο να διεξάγεται, πριν και μετά την έναρξη της θεραπείας της νεφρικής ανεπάρκειας. | el |
heal.abstract | Education helps patients with renal failure to increase their knowledge about their condition and effectively manage their treatment. Additionally, psychological support helps patients to overcome all problems caused by their condition and adapt effectively to their new way of life. The main purpose of education should be the physical, mental and social rehabilitation of people with renal failure. Also, the appropriate psychological support helps these patients to accept their condition with maturity. Nurses play a key role in education and psychological support of patients with renal failure. Finally, education is necessary to be carried out before and after the initiation of renal replacement therapy. | en |
heal.publisher | Τμήμα Νοσηλευτικής Α' - ΤΕΙ Αθήνας | el |
heal.publisher | Nursing Department of the Athens Technological Educational Institution | en |
heal.journalName | Το Βήμα του Ασκληπιού | el |
heal.journalName | Rostrum of Asclepius | en |
heal.journalType | peer-reviewed | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: