Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κοίλιας, Χρήστος el
dc.date.accessioned 2015-01-26T10:25:34Z
dc.date.available 2015-01-26T10:25:34Z
dc.date.issued 2015-01-26
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/4748
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://e-jst.teiath.gr/ en
dc.subject Μέθοδος MUSA
dc.subject Statistics
dc.subject MUSA method
dc.subject Στατιστική
dc.subject Computer science
dc.subject Πληροφορική
dc.subject Αξιολόγηση
dc.subject Evaluation
dc.title Αξιολόγηση ενός μαθήματος από την πλευρά των φοιτητών el
heal.type journalArticle
heal.classification Science
heal.classification Mathematics
heal.classification Επιστήμες
heal.classification Μαθηματικά
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/descriptor/15685-2
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/thsys/70269
heal.classificationURI **N/A**-Επιστήμες
heal.classificationURI **N/A**-Μαθηματικά
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής el
heal.publicationDate 2007
heal.bibliographicCitation Κοίλιας, Χ. (2007). Αξιολόγηση ενός μαθήματος από την πλευρά των φοιτητών. "e-Περιοδικό Επιστήμης & Τεχνολογίας". [Online] 2(1): 30-47. Διαθέσιμο από: http://e-jst.teiath.gr/ el
heal.abstract Η αποτίμηση της ικανοποίησης των φοιτητών είναι βασικής σημασίας για κάθε τριτοβάθμιο ίδρυμα, διότι συμβάλει στη βελτίωση της εσωτερικής οργάνωσής του και ενδυναμώνει την εικόνα του, προκειμένου να ανταποκριθεί στις ανάγκες και τις προσδοκίες των φοιτητών του. Η εργασία αυτή παρουσιάζει μια πρωτότυπη μελέτη, η οποία μετρά την ικανοποίηση των φοιτητών του Τμ. Πληροφορικής του ΤΕΙ Αθήνας από ένα μάθημα του προγράμματος σπουδών. Τα δεδομένα της δημοσκόπησης επεξεργάστηκαν με ένα σύνολο ισχυρών μεθόδων ποιοτικής ανάλυσης παλινδρόμησης. Τα πιο σημαντικά αποτελέσματα επικεντρώνονται στον προσδιορισμό των ισχυρών και αδύνατων σημείων των παραμέτρων ποιότητας του μαθήματος, σύμφωνα με τη μεθοδολογία MUSA. Τέλος, συμπεριλαμβάνονται προτάσεις για τη βελτίωση της ποιότητας και απόδοσης του συγκεκριμένου μαθήματος. el
heal.abstract The achievement of students’ satisfaction is of vital importance for every higher education institution, because it promotes its internal organization and strengthens its image in order to meet the expectations and needs of students. This paper presents an original study that measures the students' satisfaction in a course of an Informatics Department in Greece. A set of powerful ordinal regression methods has been applied on a survey database. The most important results focus on the determination of the weak and strong points of the course, according to the MUSA methodology. Suggestions for the quality improvement of course’s quality parameters are also included. en
heal.publisher Νερατζής, Ηλίας el
heal.publisher Σιανούδης, Ιωάννης el
heal.journalName e-Journal of Science & Technology en
heal.journalName e-Περιοδικό Επιστήμης & Τεχνολογίας el
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες