Βασικός σκοπός της βιβλιογραφικής επισκόπησης ήταν να ελέγξουμε τη συμβολή των διευθυντικών
αντιλήψεων στην αποτελεσματικότητα της αθλητικής χορηγίας. Βασικά ερευνητικά θέματα που
προσπαθήσαμε να διερευνήσουμε (μέσω της βιβλιογραφικής επισκόπησης) ήταν η επίπτωση των
διευθυντικών αντιλήψεων για τη συμβολή των αθλητικών χορηγιών στην αύξηση της παρεχόμενης
αξίας στον πελάτη και στην ισχυροποίηση της διαφοροποίησης της επιχείρησης από τον ανταγωνισμό,
όπως περιγράφουν οι ερευνητικές υποθέσεις. Από την βιβλιογραφική επισκόπηση, αυτό που γίνεται
σαφές είναι ότι καθοριστικό ρόλο στη διασφάλιση της αποτελεσματικότητας ενός προγράμματος
χορηγίας (εκτός από την σαφή στοχοθέτηση και την ύπαρξη μιας μετρήσιμης στρατηγικής)
διαδραματίζουν οι αντιλήψεις των διευθυντών μάρκετινγκ, όσον αφορά στην: α. συμβολή των
αθλητικών χορηγιών στην αύξηση της παρεχόμενης αξίας στον πελάτη και β. συμβολή των αθλητικών
χορηγιών στην ισχυροποίηση της διαφοροποίησης της επιχείρησης από τον ανταγωνισμό. Η
αυξανόμενη σημαντικότητα που μπορούν να διαδραματίσουν οι διευθυντικές αντιλήψεις, όπως
καταγράφεται από τη θεωρία του μάρκετινγκ, φαίνεται να σηματοδοτεί νέες ερευνητικές προσπάθειες
στη βιβλιογραφία της χορηγίας, καθώς οι διευθυντικές αντιλήψεις που σχετίζονται με τη συμβολή της
χορηγίας με τη διανεμόμενη αξία στον πελάτη και στην ισχυροποίηση της διαφοροποίησης μπορούν,
πράγματι, να επεκτείνουν τα υπάρχοντα ερευνητικά θέματα στο ερευνητική περιοχή των αθλητικών
χορηγιών.
The major objective of this work was to examine the impact of managerial perceptions to the
effectiveness of sport sponsorship program. Some of the research themes that we have examined
through the literature review were the managerial perceptions and their impact to the empowerment of
the delivered customer value and to the empowerment of the business uniqueness, as the research
hypotheses state. The literature review findings showed us that managerial perception, precise targeting
and a measurable strategy impact significantly to the effectiveness of a sport sponsorship program. The
raising factor of managerial perceptions in the marketing theory seems to raise new thrusts of research
in the sponsorship literature, as managerial perceptions related to the contribution of a sport
sponsorship program to the delivered quality and the to the empowerment of the corporate image can
extend research scopes to the field of sport sponsorship.