Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ασωνίτου, Σοφία el
dc.contributor.author Τουρνά-Γερμανού, Ελένη Π. el
dc.contributor.author Κουκουλέτσος, Κώστας el
dc.date.accessioned 2015-01-27T22:35:30Z
dc.date.available 2015-01-27T22:35:30Z
dc.date.issued 2015-01-28
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/4898
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject Business students
dc.subject Προσεγγίσεις μάθησης
dc.subject Πρώτος κύκλος μαθημάτων λογιστικής
dc.subject Φοιτητές των επιχειρήσεων
dc.subject Τεχνολογικά Ιδρύματα
dc.subject Learning approaches
dc.subject First accounting course
dc.subject Technological Institutions
dc.title Approaches to learning of Greek business students en
heal.type conferenceItem
heal.generalDescription ISSN Σειράς Πρακτικών: 1791 – 8499 el
heal.generalDescription Proceedings Series: 1791 - 8499 en
heal.classification Administration
heal.classification Business economics
heal.classification Διοίκηση και οργάνωση
heal.classification Οικονομική των επιχειρήσεων
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2002007910
heal.classificationURI http://skos.um.es/unescothes/C00481
heal.classificationURI **N/A**-Διοίκηση και οργάνωση
heal.classificationURI **N/A**-Οικονομική των επιχειρήσεων
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85018321
heal.contributorName Φράγκος, Χρήστος Κ. (1949-) (επιμ.) el
heal.language el
heal.language en
heal.access campus
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων. el
heal.publicationDate 2009-05
heal.bibliographicCitation Asonitou, S., Tourna-Germanou, E. and Koucouletsos, K. (2009). Approaches to learning of Greek business students. in 2nd International Conference: Quantitative and Qualitative Methodologies in the Economics and Administrative Sciences. Athens, 25th to 27th May 2009. Athens: TEI of Athens. pp. 19-29. en
heal.abstract Accounting education research indicates that the approach to learning is a significant factor affecting the quality of learning. This is the first study undertaken in Greece examining the approaches to learning adopted by accounting and management students in their study of financial accounting. Data regarding deep and surface approaches to learning were collected from business students studying at two Greek ATEIs using the Revised Two Factor Study Process Questionnaire (R-SPQ-2F). At the same time various attitudinal variables were taken into account. Finally, factors such as gender, educators and departments are specifically considered in this study. en
heal.abstract H ερευνα στη Λογιστική εκπαίδευση έδειξε ότι η προσέγγιση στη μάθηση είναι ένας σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει το ποιοτικό αποτέλεσμα της μάθησης. Αυτή είναι η πρώτη μελέτη που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα εξετάζοντας τις προσεγγίσεις στη μάθηση που υιοθετούνται από τους σπουδαστές τμημάτων Λογιστικής και Διοίκησης επιχειρήσεων κατά τη διάρκεια της μελέτης της Χρηματοοικονομικής Λογιστικής. Στοιχεία σχετικά με τη βαθιά και επιφανειακή προσέγγιση στη μάθηση συγκεντρώθηκαν από σπουδαστές που φοιτούν σε δύο Ελληνικά Τεχνολογικά Ιδρύματα, χρησιμοποιώντας το Revised Two Factor Study Process Questionnaire (R-SPQ-2F). Επίσης, ποικίλες μεταβλητές της συμπεριφοράς καθώς και παράγοντες όπως το γένος, οι καθηγητές, το τμήμα σπουδών συμπεριλήφθηκαν στη εξέταση των διαδικασιών μάθησης τής Χρηματοοικονομικής Λογιστικής. el
heal.publisher Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας el
heal.publisher TEI of Athens en
heal.fullTextAvailability true
heal.conferenceName 2nd International Conference: Quantitative and Qualitative Methodologies in the Economic and Administrative Sciences en
heal.conferenceName 2ο Διεθνές Συνέδριο: Ποσοτικά και Ποιοτικά Μεθοδολογικά Πρότυπα στις Οικονομικές και Διοικητικές Επιστήμες el
heal.conferenceItemType full paper


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες