Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καπέλου, Κατερίνα el
dc.date.accessioned 2015-01-29T10:11:26Z
dc.date.available 2015-01-29T10:11:26Z
dc.date.issued 2015-01-29
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/5030
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://e-jst.teiath.gr/ en
dc.subject ΑΠΣ
dc.subject ΔΕΠΠΣ
dc.subject Προσχολική αγωγή
dc.subject Πρωτοσχολική βαθμίδα
dc.subject Αναλυτικά προγράμματα
dc.subject NCTM
dc.subject Preschool education
dc.subject Analytical programs
dc.subject Elementary First step
dc.title Σύγκριση των προτάσεων προσέγγισης του πολλαπλασιασμού σε σύγχρονα αναλυτικά προγράμματα των μαθηματικών (NCTM & ΑΠΣ/ΔΕΠΠΣ) για την προσχολική και πρωτοσχολική βαθμίδας el
heal.type journalArticle
heal.classification Science
heal.classification Mathematics
heal.classification Επιστήμες
heal.classification Μαθηματικά
heal.classification Education
heal.classification Εκπαίδευση
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/descriptor/15685-2
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/thsys/70269
heal.classificationURI **N/A**-Επιστήμες
heal.classificationURI **N/A**-Μαθηματικά
heal.classificationURI **N/A**-Εκπαίδευση
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989
heal.language el
heal.access free
heal.publicationDate 2010
heal.bibliographicCitation Καπέλου, Κ. (2010). Σύγκριση των προτάσεων προσέγγισης του πολλαπλασιασμού σε σύγχρονα αναλυτικά προγράμματα των μαθηματικών (NCTM & ΑΠΣ/ΔΕΠΠΣ) για την προσχολική και πρωτοσχολική βαθμίδας. "e-Περιοδικό Επιστήμης & Τεχνολογίας". [Online] 5(1): 95-100. Διαθέσιμο από: http://e-jst.teiath.gr/ el
heal.abstract Τα τελευταία χρόνια μέσα στα πλαίσια της μεταρρύθμισης των «μοντέρνων μαθηματικών» έγινε προσπάθεια να αντιμετωπιστεί το θέμα της αποτυχίας στα μαθηματικά. Αρκετές ερευνητικές εργασίες ανέδειξαν τη διαμόρφωση νέων αντιλήψεων και ρευμάτων, που είχαν ως κοινό χαρακτηριστικό την θέση, ότι: στη διαμόρφωση της μαθηματικής παιδείας των πολιτών συμβάλλουν από κοινού όλες οι βαθμίδες της εκπαίδευσης (Καλαβάσης 2002-2003). Το σημαντικό ερευνητικό έργο είχε σαν αποτέλεσμα την ανάλογη διαμόρφωση των αναλυτικών προγραμμάτων, τα οποία σχεδιάσθηκαν έτσι ώστε να απαντούν σε θεμελιώδη ερωτήματα με σκοπό την καλύτερη και αποτελεσματικότερη εκπαίδευση των παιδιών στα Μαθηματικά (Χατζηγεωργίου 1998). el
heal.publisher Νερατζής, Ηλίας el
heal.publisher Σιανούδης, Ιωάννης el
heal.journalName e-Journal of Science & Technology en
heal.journalName e-Περιοδικό Επιστήμης & Τεχνολογίας el
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες