dc.contributor.author | Καπέλου, Κατερίνα | el |
dc.date.accessioned | 2015-01-29T10:11:26Z | |
dc.date.available | 2015-01-29T10:11:26Z | |
dc.date.issued | 2015-01-29 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11400/5030 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.source | http://e-jst.teiath.gr/ | en |
dc.subject | ΑΠΣ | |
dc.subject | ΔΕΠΠΣ | |
dc.subject | Προσχολική αγωγή | |
dc.subject | Πρωτοσχολική βαθμίδα | |
dc.subject | Αναλυτικά προγράμματα | |
dc.subject | NCTM | |
dc.subject | Preschool education | |
dc.subject | Analytical programs | |
dc.subject | Elementary First step | |
dc.title | Σύγκριση των προτάσεων προσέγγισης του πολλαπλασιασμού σε σύγχρονα αναλυτικά προγράμματα των μαθηματικών (NCTM & ΑΠΣ/ΔΕΠΠΣ) για την προσχολική και πρωτοσχολική βαθμίδας | el |
heal.type | journalArticle | |
heal.classification | Science | |
heal.classification | Mathematics | |
heal.classification | Επιστήμες | |
heal.classification | Μαθηματικά | |
heal.classification | Education | |
heal.classification | Εκπαίδευση | |
heal.classificationURI | http://zbw.eu/stw/descriptor/15685-2 | |
heal.classificationURI | http://zbw.eu/stw/thsys/70269 | |
heal.classificationURI | **N/A**-Επιστήμες | |
heal.classificationURI | **N/A**-Μαθηματικά | |
heal.classificationURI | **N/A**-Εκπαίδευση | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989 | |
heal.keywordURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.publicationDate | 2010 | |
heal.bibliographicCitation | Καπέλου, Κ. (2010). Σύγκριση των προτάσεων προσέγγισης του πολλαπλασιασμού σε σύγχρονα αναλυτικά προγράμματα των μαθηματικών (NCTM & ΑΠΣ/ΔΕΠΠΣ) για την προσχολική και πρωτοσχολική βαθμίδας. "e-Περιοδικό Επιστήμης & Τεχνολογίας". [Online] 5(1): 95-100. Διαθέσιμο από: http://e-jst.teiath.gr/ | el |
heal.abstract | Τα τελευταία χρόνια μέσα στα πλαίσια της μεταρρύθμισης των «μοντέρνων μαθηματικών» έγινε προσπάθεια να αντιμετωπιστεί το θέμα της αποτυχίας στα μαθηματικά. Αρκετές ερευνητικές εργασίες ανέδειξαν τη διαμόρφωση νέων αντιλήψεων και ρευμάτων, που είχαν ως κοινό χαρακτηριστικό την θέση, ότι: στη διαμόρφωση της μαθηματικής παιδείας των πολιτών συμβάλλουν από κοινού όλες οι βαθμίδες της εκπαίδευσης (Καλαβάσης 2002-2003). Το σημαντικό ερευνητικό έργο είχε σαν αποτέλεσμα την ανάλογη διαμόρφωση των αναλυτικών προγραμμάτων, τα οποία σχεδιάσθηκαν έτσι ώστε να απαντούν σε θεμελιώδη ερωτήματα με σκοπό την καλύτερη και αποτελεσματικότερη εκπαίδευση των παιδιών στα Μαθηματικά (Χατζηγεωργίου 1998). | el |
heal.publisher | Νερατζής, Ηλίας | el |
heal.publisher | Σιανούδης, Ιωάννης | el |
heal.journalName | e-Journal of Science & Technology | en |
heal.journalName | e-Περιοδικό Επιστήμης & Τεχνολογίας | el |
heal.journalType | peer-reviewed | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: