Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σταθαρού, Χαρίκλεια el
dc.date.accessioned 2015-01-31T18:53:46Z
dc.date.issued 2015-01-31
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/5275
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.hjn.gr en
dc.subject Seminars (teaching method)
dc.subject Teaching--Methodology
dc.subject Nursing--Study and teaching (Preceptorship)
dc.subject μάθηση βασισμένη στη διερεύνηση του προβλήματος
dc.subject μέθοδοι διδασκαλίας
dc.subject νοσηλευτική εκπαίδευση
dc.subject χάσμα θεωρίας-πράξης
dc.subject gap between theory and practice
dc.title Μάθηση βασισμένη στη διερεύνηση του προβλήματος el
heal.type journalArticle
heal.secondaryTitle εφαρμογή στη νοσηλευτική εκπαίδευση el
heal.classification Ιατρική
heal.classification Νοσηλευτική
heal.classification Medicine
heal.classification Nursing
heal.classificationURI **N/A**-Ιατρική
heal.classificationURI **N/A**-Νοσηλευτική
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00006614
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85093362
heal.keywordURI http://skos.um.es/unescothes/C03606
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2008008392
heal.keywordURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh91004203
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.access forever
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Νοσηλευτικής el
heal.publicationDate 2007-03
heal.bibliographicCitation Σταθοπούλου, Χ. (2007). Μάθηση βασισμένη στη διερεύνηση του προβλήματος: Eφαρμογή στη νοσηλευτική εκπαίδευση. “Νοσηλευτική”.46(1) el
heal.abstract Τα παραδοσιακά προγράμματα σπουδών στη Νοσηλευτική έχουν δεχθεί κριτική για το ότι στηρίζονται σε διδακτικές μεθόδους που έχουν σκοπό τη μετάδοση πληροφοριών σε φοιτητές-παθητικούς δέκτες και για το ότι είναι υπερφορτωμένα με θεωρητικό περιεχόμενο, το οποίο οι φοιτητές αδυνατούν να αφομοιώσουν και να εφαρμόσουν στην πράξη. Η βασισμένη στη διερεύνηση του προβλήματος μάθηση (problem-based learn- ing, PBL) έχει προταθεί ως ένας από τους τρόπους για την προαγωγή της συνοχής μεταξύ θεωρίας και πράξης και για την προετοιμασία νοσηλευτών με κριτική σκέψη και κλινική κρίση. Η βασισμένη στη διερεύνηση του προβλήματος μάθηση είναι μια εκπαιδευτική μέθοδος με επίκεντρο το φοιτητή, στην οποία η επίλυση προβλημάτων από την καθημερινή κλινική πράξη αποτελεί το μέσο με το οποίο αποκτάται νέα γνώση. Τα χαρακτηριστικά της είναι η έμφαση στην ανάπτυξη δεξιοτήτων αυτοκατευθυνόμενης μάθησης, η ελευθερία των φοιτητών να καθορίσουν οι ίδιοι τους αντικειμενικούς σκοπούς της μάθησης και, τέλος, η έμφαση στην ομαδική εργασία. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι να παρέχει ανατροφοδότηση για την πορεία της μάθησης, να προτείνει πηγές πληροφόρησης και να διατυπώνει διορατικά σχόλια. Τα αποτελέσματα της βασισμένης σε προβλήματα μάθησης περιλαμβάνουν τη γεφύρωση του χάσματος θεωρίας-πράξης στη Νοσηλευτική, την καλλιέργεια δεξιοτήτων αυτοκατευθυνόμενης μάθησης, την ανάπτυξη κριτικής σκέψης και την ανάπτυξη διαπροσωπικών δεξιοτήτων μέσα από την ομαδική εργασία. el
heal.publisher Εθνικός Σύνδεσμος Νοσηλευτών Ελλάδος el
heal.publisher Hellenic National Graduate Nurses Association en
heal.journalName Νοσηλευτική el
heal.journalName Hellenic Journal of Nursing en
heal.journalType peer-reviewed
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αρχεία Μέγεθος Μορφότυπο Προβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες