Περίληψη: Η αλλαγή αποτελεί μια αναπτυσσόμενη επιρροή και ένα
αναπόφευκτο στοιχείο της κοινωνικής και οργανωσιακής ζωτικότητας. Η
οργανωσιακή αλλαγή μπορεί σκοπίμως να χρησιμοποιηθεί από τα διοικητικά
στελέχη, μπορεί να επιβληθεί από συγκεκριμένες αλλαγές της στρατηγικής ή των
διαδικασιών, μπορεί να αναπτυχθεί σταθερά μέσα σε ένα τμήμα ή μπορεί να
λάβει χώρα εξαιτίας της επιρροής των εξωτερικών παραγόντων. Μπορεί να έχει
επίδραση σε όλες τις φάσεις της λειτουργίας μιας τουριστικής επιχείρησης.
Τα διοικητικά στελέχη, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη ιδιαίτερες στρατηγικές
αλλαγής και στρατηγικές ανάπτυξης, έχουν την δυνατότητα όχι μόνο να
εξασφαλίσουν επιτυχία όταν εφαρμόζουν ζωτικές οργανωσιακές αλλαγές, αλλά
και να ανταγωνιστούν επιτυχημένα στην αγορά και να αποκτήσουν
ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Abstract:Change is an evolving influence and an inevitable element of both
societal and organizational vitality. Organizational change can be instructed
intentionally by managers, it can be forced by certain changes in strategy or
processes, it can grow gradually within a division or it can take place due to
external demands. It can have an impact on all facets of the function of a tourism
enterprise.
Taking into serious consideration certain change and growth strategies,
managers can be able not only to ensure success in implementing key
organizational changes, but also to compete successfully in the market arena
and gain competitive advantage.