Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Θανασούρας, Αθανάσιος Γ. el
dc.contributor.author Σακελλάρης, Κωνσταντίνος el
dc.date.accessioned 2015-02-01T15:51:49Z
dc.date.issued 2015-02-01
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11400/5328
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.source http://www.dratte.gr/DRATTE/V4.html el
dc.subject Change management
dc.subject Strategy
dc.subject Tourism enterprise/business
dc.subject Competitive advantage
dc.subject Διαχείριση αλλαγών
dc.subject Στρατηγική
dc.subject Tουριστική επιχείρηση
dc.subject Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
dc.title The scope of change strategy in tourism enterprises en
heal.type journalArticle
heal.classification Geography
heal.classification Tourism
heal.classification Γεωγραφία
heal.classification Τουρισμός
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85053986
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85136255
heal.classificationURI **N/A**-Γεωγραφία
heal.classificationURI **N/A**-Τουρισμός
heal.keywordURI http://zbw.eu/stw/descriptor/21282-3
heal.dateAvailable 10000-01-01
heal.language el
heal.language en
heal.access forever
heal.recordProvider Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας el
heal.publicationDate 2008-02
heal.bibliographicCitation Thanasouras, A.G. and Sakellaris, K. (2008). The scope of change strategy in tourism enterprises. Tourism Issues. 4. p. 131-149. en
heal.abstract Περίληψη: Η αλλαγή αποτελεί μια αναπτυσσόμενη επιρροή και ένα αναπόφευκτο στοιχείο της κοινωνικής και οργανωσιακής ζωτικότητας. Η οργανωσιακή αλλαγή μπορεί σκοπίμως να χρησιμοποιηθεί από τα διοικητικά στελέχη, μπορεί να επιβληθεί από συγκεκριμένες αλλαγές της στρατηγικής ή των διαδικασιών, μπορεί να αναπτυχθεί σταθερά μέσα σε ένα τμήμα ή μπορεί να λάβει χώρα εξαιτίας της επιρροής των εξωτερικών παραγόντων. Μπορεί να έχει επίδραση σε όλες τις φάσεις της λειτουργίας μιας τουριστικής επιχείρησης. Τα διοικητικά στελέχη, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη ιδιαίτερες στρατηγικές αλλαγής και στρατηγικές ανάπτυξης, έχουν την δυνατότητα όχι μόνο να εξασφαλίσουν επιτυχία όταν εφαρμόζουν ζωτικές οργανωσιακές αλλαγές, αλλά και να ανταγωνιστούν επιτυχημένα στην αγορά και να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. el
heal.abstract Abstract:Change is an evolving influence and an inevitable element of both societal and organizational vitality. Organizational change can be instructed intentionally by managers, it can be forced by certain changes in strategy or processes, it can grow gradually within a division or it can take place due to external demands. It can have an impact on all facets of the function of a tourism enterprise. Taking into serious consideration certain change and growth strategies, managers can be able not only to ensure success in implementing key organizational changes, but also to compete successfully in the market arena and gain competitive advantage. en
heal.publisher ΔΡ.Α.Τ.Τ.Ε.- Ινστιτούτο Τουριστικών Μελετών και Ερευνών el
heal.journalName Τουριστικά θέματα el
heal.journalName Tourism Issues en
heal.journalType non peer-reviewed
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

  • Όνομα: THE SCOPE OF CHANGE STRATEGY.pdf
    Μέγεθος: 892.7Kb
    Μορφότυπο: PDF

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες